vrijdag 3 mei 2013

Shoppings: Inglot Round Freedom System


Hi allemaal!

Zoals jullie hebben kunnen lezen zijn Xan en ik afgelopen zaterdag naar de beautygloss party geweest van Mascha. En de aanbiedingen waren weer eens geweldig! Inglot heeft zulke prachtige producten maar met de speciale aanbieding was het voor mij onmogelijk om met lege handen thuis te komen.



Op het feest hoorden wij van Lisanne, een gezellige make up artist uit Eindhoven, (die ons overigens echt goed heeft geholpen) dat de round palettes uit het assortiment gaan waardoor deze met een goede korting verkocht werden. Ik had daar natuurlijk wel oren naar. Eigenlijk was ik van plan om een palette van 3 te kopen. Aangezien ik met een palette van 5 ben thuisgekomen is dat plannetje dus mislukt.


Ik vind het ontwerp van de Inglot palettes prachtig, strak en modern. Love! Omdat ik mijn perfecte concealer nog steeds niet heb gevonden was ik er zeker van dat een van de producten een concealer moest zijn. Het tweede product wat ik graag wilde was een wenkbauwpoeder, ik wil heel graag mijn wenkbrauwen bijtekenen, maar de meeste bruine oogschaduw dat ik in mijn bezit heb is of te licht of te rood. En toen bleven er drie lege plekken over die ik met 3 verschillende kleuren lipstick heb gevuld.


Isn't she pretty?
Van links naar rechts:
Brow Powder nr 569
Cream Concealer LC 300
Lipstick 01
Lipstick 10
Lipstick 27


Swatches! Kijk dan wat een pigment?! Mijn eerste zelf samengestelde van Inglot valt totaal niet tegen! Echt prachtig. Alledrie de lipkleuren vind ik geweldig. Ik ben gegaan voor een peachy tint, een roze tint en een bessenrode tint. Met deze kleuren kom ik de zomer wel door hoor! 

Ik heb dit palette voor euro 20,00,- gekocht en dat vond ik wel een goede deal. Helaas kan ik mij de originele prijs niet meer herinneren.

Wat zijn jou Inglot aanraders?

XOXO!
Sherr

4 opmerkingen:

  1. Ik heb nooit iets van Inglot geprobeerd.. mooie producten. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een nette prijs! Had ik toch even langs moeten gaan... Jammer! Maar mooi palette heb je gevuld!

    BeantwoordenVerwijderen