vrijdag 10 mei 2013

Etude House: BB Cream

Hoi allemaal,

BB creams... Ze zijn de afgelopen tijd echt in alle soorten en maten verschenen. Ik had erg veel moeite met het vinden van de juiste bb cream en had na een aantal miskopen al de hoop opgegeven. Tot ik hoorde dat er op de Beautygloss party een stand zou zijn van BBcream shop. Zou dit het zijn? Zou ik hier mijn perfecte bbcream vinden?



Ik kende deze webshop al een tijdje. Ik durfde alleen niet te bestellen omdat ik het moeilijk vond om een bb cream op de gok te kopen. Het is toch zonde om een verkeerde kleur te kopen. Op de beautygloss party had ik de mogelijkheid om de kleuren te swatchen en op die manier kwam ik op deze bb cream uit.


De Etude House Precious Mineral BB cream Bright Fit. Dat is een hele mond vol zeg! Maar goed de bb cream komt in een roze doos met parelmoer glans De bb cream zelf zit in een roze tube met een pompje. Het is whitening, anti rimpel en anti darkening. Ook heeft het SPF 30 wat ik al helemaal goed vind, omdat ik meestal mijn zonnebrand apart smeer.


De ingrediëntenlijst zelf weet ik er niet zoveel van maar ik weet dat sommigen er waarde aan hechten.


Op naar de swatches. De cream is lekker vloeibaar en smeert ook goed uit. Zoals je kunt zien is de kleur donkerder dan mijn hand, maar het is wel de perfecte kleur voor mijn gezicht. De kleur die ik heb is trouwens Honey Beige W24. Het heeft een frisse geur wat ik wel lekker vind.


Links: Zonder bb cream. Ik heb donkere kringen onder mijn ogen en een paar rode vlekken op mijn wangen en kin. Verder is mijn huid ondanks wat kleurverschil redelijk egaal
Rechts: Met bb cream. Mijn huid is egaler geworden en de rode vlekken zijn minder en de wallen zijn ook best wel verdwenen.


Hier ben ik volledig opgemaakt. Ik heb mijn gezicht niet afgepoederd, hierdoor behoudt mijn gezicht een natuurlijke glans. Ik ben wel tevreden over de bb cream, na een zo'n 4 uur is mijn neus wel een beetje glanzend. Maar dat heb ik met elke crème die ik gebruik dus erg storend vind ik het niet.

Deze bb cream is te koop bij bbcreamshop voor euro 16,85,-

Wat vind jij van bb creams?

XOXO!
Sherr

1 opmerking: