maandag 13 mei 2013

New in: Fashion


Heey heey,


Ik heb binnenkort een trouwerij op de planning staan. Nee hoor, je hebt niets gemist. Het is in mijn vriendenkring. Maar voor de trouwerij moest ik nog het een en ander kopen. Mijn dress had ik een tijdje terug al gekocht. Het doel van afgelopen week was dus: "Zoek bijpassende schoenen en accesoires." Natuurlijk is dit niet de makkelijkste opgave. Maar goed ik moest en zou voor het afgelopen weekend alles bij elkaar hebben. Benieuwd of het is gelukt? Kijk maar even mee.


Afgelopen donderdag (Hemelvaarstdag) om precies te zijn was mijn laatste vrije dag voor de trouwerij. Gelukkig was de stad in Amsterdam open waardoor ik samen met mijn mamsie de stad in ben gedoken. Op zoek naar een schoen en een tas. Dat was ook echt mijn enige missie. Serieus ik zou huilen als ik niet zou slagen. En ik ken mezelf, ik ben niet de makkelijkste als het gaat om mijn kleding. Alles moet passen en kloppen zoals ik het in mijn hoofd heb bedacht. Kieskeurig als ik ben doe ik het anders niet aan.

Daar ging ik dan, winkel in, winkel uit. Excuses, schoenwinkel in en schoenenwinkel uit. Ooh voor ik het vergeet, mijn jurk is paars en dit wilde ik graag combineren met een zalm of roze kleur. Niet té roze, maar ook niet te zacht roze. Ja, ik ben alweer moeilijk bezig. De hak mocht ook niet te hoog zijn, want anders kan ik volgens mijn berekening niet de hele dag erop lopen en dansen.


Tot mijn grote verbazing liep ik tegen mijn droomschoen aan. Het voldeed aan alle door mij opgestelde eisen. De kleur, een hak van 8 cm en vorm. Ik vond hem bij Steve Madden. Toevallig hadden ze die dag een krasactie waarmee ik €5,- korting kreeg, wat altijd mooi meegenomen is. Ik bedoel wat wil een vrouw nog meer? Hahaha! De schoen zelf vond ik niet duur en aangezien het aan al mijn eisen voldeed zou die sowieso meegaan. Ik betaalde €49,99,-


De schoen kon van het lijstje afgestreept worden en toen begon de zoektocht naar een tas. Nog geen 10 minuten na de schoen slaagde ik in de River Island. Yes, lucky me. Oeps nee, mamsie vond de tas. En voor de tas had en heb ik maar een woord: Geweldig. Het is chic, de perfecte kleur, niet te groot en niet te klein. De tas is groot genoeg om de belangrijkste dingen mee te nemen en dus perfect!  De tas kost €20,-


Tevreden en trots liep ik met mamsie verder door de stad. In mijn ooghoeken zag ik de Douglas en daarbinnen de MAC counter. Ja, daar moest Xan even in. Ik was om eerlijk te zijn op zoek naar de lipstick Heroine van de Fashion Set collectie. Deze was jammer genoeg niet meer te verkrijgen *insert sad face* Ik wil deze kleur zo graag maar het is overal en dan ook echt overal uitverkocht. Zoals je kunt zien ben ik nog niet over deze teleurstelling heen. Gelukkig vond ik mijn troost in een andere paarse lipstick die mijn hart sneller deed kloppen. De paarse lipstick met geweldige glans uit de temperature rising collectie genaamd Feel My Pulse. Ik ben benieuwd of ik met deze schoonheid Heroine volledig vergeet. De lipstick kost €18,50,-

Zoo dat was me een avontuurlijk dagje shoppen. Het was wel gezellig moet ik zeggen. Ik had echt niet verwacht dat ik zou slagen. Zo zie je maar weer af en toe lukt het toch om binnen een korte periode alles bij elkaar te zoeken wat je nodig hebt. Maar niet te vaak doen hoor! Je weet wat ze zeggen: haastige spoed is zelden goed. hahaha

Love,
       Xan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten