vrijdag 31 mei 2013

Anny: She's Amazing


Hii allemaal!

Dat de liquid sand lakken momenteel een hype zijn weet iedereen vast wel. Ook ik ben voor deze lakjes gevallen. Vooral OPI Jinx vond en vind ik prachtig, helaas is OPI voor mij nu wat moeilijker verkrijgbaar sinds de Sephora weg is en ik een heuse Ebay noob ben, leek dit lakje voor mij ongrijpbaar. Maar toen zag ik haar... Een prachtige glitterende schoonheid.


Ik zag haar tijdens een trip naar de Douglas en vanaf het moment dat ik haar heb gekocht is zij niet van mijn zijde (lees: mijn nagels) geweken. Ik heb het over Anny nummer 655 She's Amazing en wat is het toch een toepasselijke naam, want geweldig vind ik haar echt!


Anny is een merk dat bij de Douglas verkocht word. Er is een groot vast assortiment en vaak zijn er ook Limited Editions, momenteel is er een LE collectie van liquid sands lakjes waar ik ook dit lakje van heb. Het is een klein vierkant flesje van 6ml wat ik er leuk uit vind zien. Dat vierkante is een frisse wind door mijn stash; dat eigenlijk alleen maar bestaat uit ronde flessen. Het heeft een smalle kwast wat makkelijk lakt en perfect is voor mijn smalle nagels.




Kijk dan hoe mooi! Volgens mij is dit een goede dupe voor Jinx hoor! De kleur is een mix van oranje en roze met gouden glitters! De lak brengt moeiteloos aan en dekt perfect in twee lagen. Ook droogt de lak heel snel op wat voor mijn ongeduld een groot pluspunt is.


Hier kun je het liquid sand effect goed zien en ook hoe mooi de gouden glitters zijn. Deze zie je trouwens ook erg goed op de nagels terug, helaas zijn ze wat moeilijker om te fotograferen. Nou, het is denk ik wel duidelijk dat ik zwaar verliefd ben op deze lak. Het zat trouwens na 4 dagen nog perfect op mijn nagels, dus wat doe je hier nog? Op naar de Douglas!

Deze lak heb ik voor euro 4,99,- gekocht bij de Douglas.

Wat vind jij van de liquid sand lakken?

XOXO!
Sherr

2 opmerkingen:

  1. Ah, ik houd van de structuur! Het is zo enorm uniek, gewoon echt apart. Ik houd ervan, vooral ook de intensiviteit. It's lovely. :)

    BeantwoordenVerwijderen