maandag 10 juni 2013

New in: Primark June

Hey hey,

Na lange tijd ben ik weer in de Primark wezen winkelen. Veel heb ik niet gehaald; maar wel het nodige. De reden dat ik na lange tijd weer kon winkelen in de Primark is vanwege de drukte in Almere. Tijdens de "spitsuren" is er daar echt geen doorgang. Zucht... en de rijen die er dan zijn; je wilt het niet weten. Maar Xan is er door gekomen. Kijk gezellig mee naar mijn kleine maar fijne inkopen.




Ik ben weer begonnen met sporten; niet in de gym maar lekker thuis. Joggingsbroeken en een sporttopje is dan altijd wel handig. Ik heb de broeken van de jongens afdeling gehaald omdat ik van de dames niets vond. Ik wilde geen sportbroek die als een skinny broek liep.
Daarnaast heb ik een basic t-shirt gehaald, altijd handig de basics, met een mooie zalmroze kleur.
Broeken €7,- p.s.
Sporttop €6,-
T-shirt   €4,-

Ja, altijd makkelijk voor thuis , het strand of misschien zelf voor het zwembad. Ik moet nog even bedenken waarvoor ik ze zal gebruiken. Slippertjes €1,50
 
Gympen; komen altijd wel van pas. De print van deze gympen vind ik echt geweldig en daarom zijn ze ook de shoptas ingegaan. Gympen €8,-
 
Deze zal ik voor mijn riemen gebruiken. Er kunnen veel aan en het is makkelijk om ook in de kast te hangen. Accesoire hanger €2,50
 
Love,
              Xan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten