maandag 17 juni 2013

LOTD: a natural sunset

Heey heey,

De afgelopen tijd ben ik helemaal into the "makeup". Een nieuwe periode waarin ik mij vooral stort op het maken van ooglooks. Op een vrije dag of in een vrije ochtend neem ik één of meerdere paletten bij de hand en, zonder enige voorstelling van het eindresultaat, ga ik aan de slag.





Ik probeer mezelf wel op te maken voordat ik uit huis ga. Lees: foundation,blush en mascara aanbrengen. Simpeler kan niet, maar het lukt niet altijd.
Maar op deze zonnige dag had ik er zin in, zin om een een look te maken. Ik nam mijn, niet zo lang in de stash, Sunset palette erbij en het resultaat:

 Met een bril is de look ook goed draagbaar. Mijn excuses voor het zonlicht.




Ik heb voor deze look de volgende producten gebruikt:
Foundation: MAC Studiofix Powder plus Foundation NW 46
Lipstick: Michael Todd Pleasure
Eyeprimer: Too Faced Shadow Insurance
Mascara: Maybelline The Falsies
Palette: Sleek Sunset

                                                                   Love,
                                                                            Xan

7 opmerkingen:

  1. Mooie look! Deze palette staat echt mooi bij een donkere huid! Zelf zou ik dit palette nooit kunnen dragen :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel,
      Jawel, Is een super palette. Gewoon doen. Looks van Sherr gezien? Die heeft het palette btw ook.
      Love,

      Verwijderen
  2. Oh guuuurl, that looks good! Oh god, wat houd ik toch van Sleek, lekkere felle kleuren en ideaal voor le summah!

    BeantwoordenVerwijderen