maandag 20 mei 2013

OOTD: Army dress

Heey heey,

Vorige week maandag had ik een trouwerij in het gemeentehuis. Als getuige moest ik er natuurlijk wel goed uit zien. Omdat ik weigerde om iets nieuws te kopen, omdat ik al zoveel heb, mocht ik weer een zoektocht in mijn kledingkast beginnen. Ik koos voor iets simpels en netjes.




Degene die mij op instagram volgen hebben deze outfit al voorbij zien komen.


Ik had een donkergroene jurk aan met zwarte vlakken. De jurk heeft daarnaast zoals je kunt zien korte mouwen en het is een jurk op knielengte. Aan de achterkant zit er een rits en bovenaan een klein haakje om de jurk af te sluiten. Vanwege het frisse weer heb ik gekozen om een colbert te dragen. Qua sieraden had ik alleen kleine zilveren oorbelletjes en mijn goudkleurige ring, die ik altijd om heb, en een simpel horloge.

 
Op de schouderhoogte bevat de jurk aan beide zijden donkergroene knopen. Mooi detail van deze jurk.
 
 
Jurk: Mango
Colbert: H&M
Shoenen: Van Haren
 
Vind jij de outfit geslaagd of toch niet?
 
Love,
         Xan


4 opmerkingen: