maandag 27 mei 2013

OOTD: C'est chic

Hey hey,

Daar ben ik weer met een ootd. Ik ben lang uit de running geweest met het showen van outfits dus nu komt alles lekker achter elkaar. Als je je misschien nog kan herinneren had ik vorige week zaterdag een trouwfeestje waarbij ik een dresscode had. Alle getuigen moesten de kleur paars aan doen; nee idd niet de makkelijkste kleur voor dit seizoen. Maar ik kwam eruit dus purple it is!



Jurk: Karen Millen
Tas: River Island
Schoenen: Steve Madden


De jurk wordt gesloten door middel van een rits die zich aan de acherkant bevind.


Oorbellen: Six
Armband: Boetiekje in Amsterdam
Nagels: Essie - Tart Deco 


LOL, sorry, ik kon het niet laten om deze met jullie te delen. Natuurlijk is dit geen gezicht maar omdat ik mijn schoenen niet uitgelopen had deden ze zo'n zeer. En mijn Jordans waren na 5 uurtjes mijn enige oplossing en ik zal je zeggen mijn voeten waren in de zevende hemel. Hahahah... Volgend keer zoals gewoonlijk nieuwe schoenen uitlopen en ballerina's niet vergeten. Ik moet wel erbij zeggen dat ik heerlijk heb gedanst op mijn gympen.

Love,
          Xan
Bron

4 opmerkingen: