vrijdag 24 mei 2013

New In: MAC Viva Glam Nicki

Hii allemaal!

Jaja mijn eerste MAC lipstick is een feit! Hoewel ik normaal erg van de nagellak ben, wordt ik steeds vaker naar lipsticks toe getrokken bij de counters. Ik heb een aantal keer in gesprekken met Xan benoemd dat ik heel graag de Nicki 1 lipstick wil van MAC. Drie keer raden waar zij mee kwam aanzetten? Juist ja! Benieuwd naar wat ik ervan vind?



De Viva Glam lipsticks zijn lipsticks waarbij het volledige aankoopbedrag naar het MAC Aidsfund gaat. MAC heeft al verschillende samenwerkingen gehad voor deze lipsticks en er zijn een aantal mooie kleuren aan deze van Nicki voorgegaan. Waaronder die van Cyndi die ik niet heb kunnen bemachtigen doordat ik toen nog niet zo met make-up bezig was. Nu zware spijt dus! =( 


De normale MAC lipsticks komen in een zwarte huls met zilveren details. Deze van Nicki is ook zwart, maar heeft rode details. Wat het nog specialer maakt is dat de handtekening van Nicki op de verpakking en ook op de lipstick staat  ingegraveerd. 


Toen ik de kleur weer in mijn handen had, werd ik wel een beetje bang, want het is wel een felle kleur hoor! Zou dat wel goed gaan met mijn huidskleur?

Van links naar rechts: 1 laag, 2 lagen en 3 lagen

Gelukkig is de swatch niet zo fel als ik in eerste instantie dacht. Wel is het pigment echt prachtig! Het is een mooie barbieroze kleur. De finish van deze lipstick is satin. Satin houdt in dat het een lipstick is met een goede dekking, lichte glans en niet zo erg uitdrogend. De houdbaarheid van deze lipsticks is ook goed. De geur van de lipstick is ook lekker, het ruikt subtiel naar vanille.


Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel moet wennen aan deze kleur. Het is echt letterlijk barbieroze en ik kreeg ook het gevoel alsof het een beetje ordinair was, omdat de kleur mij er iets donkerder uit liet zien. Nu ik de foto's bekijk is daar helemaal geen sprake van, het is een kwestie van wennen denk ik. De lipstick gleed heerlijk over mijn lippen heen en het voelt ook wel lekker aan. Al met al ben ik erg blij met mijn eerste MAC lipstick. Ik denk dus dat Nicki heel snel wat gezelschap krijgt van een soortgenoot. 

De MAC Viva Glam lipstick kost euro 18,50,- en is te koop bij de MAC counters of de Pro store. Daarnaast is er ook al een Nicki 2 uit. Dit is een gewaagde lila kleur. Van beide zijn ook lipglasses te koop voor de prijs van euro 17,50,-.

Wat vind jij van MAC lipsticks?

XOXO!
Sherr

6 opmerkingen:

  1. Staat je leuk hoor! Dus denk dat het idd een kwestie van wennen is ^^

    XXX

    Ruby H.

    www.epicurefromamsterdam.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja moest even eraan wennen nu vind ik hem echt helemaal geweldig :D

      Verwijderen
  2. You gorgeous girl! Lipstick staat je goed, ik vind hem je niet ordinair staan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig kleurtje, staat je heel goed

    BeantwoordenVerwijderen