woensdag 22 mei 2013

OOTD: Classy


Ik ben Raziya en ben gastschrijfster deze week. Ik ben 16 jaar oud en doe dit voor het eerst dus als jullie opbouwende kritiek hebben, hoor (lees eigenlijk) ik het graag! Nou om te beginnen: Vorige week maandag is mijn zus (eindelijk) getrouwd. Vorige week maandag was dus de ceremonie en aangezien ik ‘zusje van de bruid’ en ‘ringdrager’ was, vond ik dat ik wel goed voor de dag moest komen. Daarom heb ik gekozen voor een vrij neutrale maar toch wel trendy en classy stijl.
 
 
 
 



Om te beginnen droeg ik een simpele beige jurk met palletjes op de voorkant. Om de outfit af te maken en tevens m’n armen te beschermen, (het was verschrikkelijk koud) droeg ik een zwart jasje met driekwart mouwen. Ik droeg beige ballerina’s met een lage hak en een strikje.

Qua sieraden heb ik voor een vrij neutrale look gekozen. Om mijn hals droeg ik een simpele zwarte ketting met een kruisje en om mijn pols een zwart kralen armbandje. Als verdere accessoires had ik een zilveren ring met een diamantje en een zwart glittertasje. 



Al  met al vond ik mijn look zeer geslaagd (en de bruiloft trouwens ook). Ik heb erg genoten van de bruiloft en kon niet wachten tot het feest! Wat zal ik dan toch aantrekken..?

Wie weet tot na het feest!
Groetjeessss Raziya

2 opmerkingen:

  1. Mooie look, staat je supergoed! De kleur van de jurk zou bij vele bleke mensen nogal flets zijn, maar bij jouw bruine huid staat het echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke combinatie van kleren en kleuren. Wauw maar brrr wat koud voor nu. Laat die zon maar komen. Liefs, x
    PS: doe je mee aan mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen