maandag 6 mei 2013

BG party Goodiebag & Shoplog

Heey hey,

Zoals je vorige week hebt gelezen waren wij naar de Beautygloss party. Ik ben natuurlijk niet met lege handen vertrokken van het feest.Veel heb ik niet gekocht maar wel met leuke artikelen. Dat is natuurlijk het belangrijkste. Niet waar? Kijk maar even mee.




Ik zal beginnen met grote Douglas tas. De goodiebag.
- Een pakje om Cake Pops te maken van Dr. Oetker
- LE Marc Jacobs Coca Cola light flesje
- Andrélon volume mousse
- Pakje Libresse inlegkruisjes
- Eeb geel Fashionista armbandje
- Essence I love extreme crazy volume mascara
- LE Marc Jacobs Coca Cola sleutelhanger
- Een mini Dove lotion
- Nivea douchechel
- 2 magazines: Fashionista en Grazia
- Er zat nog een energy drankje bij, genaamd: She

Op naar mijn inkopen. Ik heb het rustig gehouden. Check it out.
Wat heerlijk om weer herenigd te zijn met deze heerlijke citroensmaak. Mijn Lemony Flutter was al enkele weken op en in A'dam kwam ik verlopig niet. Dus heb ik gewacht tot de party. Gelukkig lag dit geweldige product er, dus heb ik meteen weer één meegenomen. Lemony Flutter is bij Lush verkrijgbaar voor: €10,65
 
Wat een geweldige ketting van Rebelista. Ik zag het helemaal voor me op een effe zwarte bloes. Dan komen de goude en gele kleur van deze ketting echt naar voren. Geweldig. Deze moest mee. De ketting kost €14,95

Lief, schattig , handgemaakt vriendschap armbandje. Geweldige kleurcombinatie met een lief hangertje in het midden. Love the peace sign. Een armbandje van het merk MELZ. Deze koste €10,-.

Als laats nam ik mee het Freedom Round System van Inglot. Ik nam een palettje van 5 mee. Ik heb hem gevuld met 1 brow powder en 4 lipsticks.  Linksonder is een lipgloss die je gratis kreeg bij het inschrijven voor de nieuwsbrief. Het round system palette was in de aanbieding en heb ik meegenomen voor €20,-

Love,
           Xan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten