vrijdag 17 mei 2013

EOTD: Zon, Zee En Oogschaduw


Hallo allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie een EOTD. Mijn geboorteland is Aruba, wat maakt dat ik een vanzelfsprekende liefde heb voor de zonsondergang. (Ook al denk ik niet dat ik de enige ben) Met de zonsondergang in mijn achterhoofd heb ik een look gemaakt. Benieuwd? Klik maar snel verder!


Het Sleek Sunset palette had ik een tijdje terug gekregen van mijn vriendin Dee. Ik was gelijk verliefd op het palette voornamelijk om het feit dat er veel bruintinten in te vinden zijn. Zoals jullie in mijn vorige EOTD hadden kunnen lezen probeer ik juist andere looks te maken dan de voor mij veilige naturelle looks. En zo ontstond dus de zon, zee en oogschaduw look.

Swatches van de kleuren in het palette

Jammer genoeg hebben de kleuren in dit palette geen namen. De kleuren die ik heb gebruikt voor deze look zijn de drie laatste kleuren van de bovenste rij en de eerste en laatste kleur uit de onderste rij.

De oranje kleur heb ik op het bewegend ooglid aangebracht.
De gouden kleur heb ik als highlight in mijn binnenste ooghoek en een beetje over het oranje heen op het ooglid.
De blauwe kleur heb ik op de onderste wimperrand en als lichte eyeliner
De bruine kleur heb ik in mijn crease aangebracht en naar boven geblend.
De roze kleur heb ik heel lichtjes als highlight onder mijn wenkbrauw gebuikt

Deze look had ik gemaakt toen ik naar het concert van Beyoncé was gegaan helaas had ik er toentertijd geen foto's van gemaakt. Het plan was dus om de look opnieuw te maken en daar dus wel foto's van te maken. De tweede poging was voor de Beautygloss party, zoals je aan mijn outfit en locatie kunt zien op onderstaande foto's, is dat plannetje ook mislukt. Anyway dit zijn dus de foto's van poging drie. Ik heb bij deze poging het blauwe lijntje toegevoegd dat had ik bij de andere twee looks niet.



De overige producten die ik heb gebruikt zijn:
Urban Decay Primer Potion
Essence Lash & Brow Gel Mascara
Catrice Kohl Kajal Pencil: 040 White
Max Factor Masterpiece Mascara: Rich Black
Sleek Blush By 3 Lace: Chantilly
Sleek GLO: Peach Shimmer
L'oreal Rouge Caresse: Dating Coral


XOXO!
Sherr

5 opmerkingen: