vrijdag 24 januari 2014

Let's go to the Bahamas, Mama!


Hi allemaal,

Vandaag laat ik jullie de swatches zien van een nagellak waar ik echt lang naar heb moeten zoeken en die ik uiteindelijk in Düsseldorf heb gevonden.






Ik heb het natuurlijk over Bahama Mama  deze konden jullie ook al in de shoplog van Düsseldorf zien. Deze lak zou overigens heel goed in de "Youtube made me buy it" TAG passen, aangezien ik deze lak zo ontzettend vaak heb gezien bij Ingrid van missglamorazzi dat er een obsessie is ontstaan.


De fles is zoals we van Essie gewend zijn, vierkant met de witte letters en met de bekende witte dop. Er zit 13,5ml in het flesje wat een behoorlijke hoeveelheid is. Ik ging laatst mijn nagellakken uitspitten en toen pas is het mij opgevallen hoeveel Essie lakken ik eigenlijk heb. Ik had altijd gedacht dat ik er 4 of 5 had, maar het zijn er toch een stuk meer. Ik vind Essie dan ook momenteel kwalitatief beter dan OPI en dat zegt toch heel wat, aangezien ik een grote OPI fan was.


De kwast vind ik zo heerlijk om mee te lakken. Het is een afgerond borsteltje dat niet te breed is, waarmee ik precies mijn nagels kan lakken zonder mijn vingers mee te nemen. Bahama mama is een warme rood paarse tint die naar mijn mening perfect is bij deze herfst/winter. Deze kleur heb ik ook vaak op mijn lippen en dat matcht dan toch met elkaar! Cheesy i know.


En dan nu het moment waar we op hebben gewacht; hoe ziet het eruit op de nagels? Ik heb hier twee laagjes op en zoals je kunt zien dekt het perfect. Het zit precies tussen rood en paars in en de kleur lijkt donkerder of lichter te worden in verschillend licht. Dat maakt het ook levendiger, creamy lakken kunnen soms ook wel saai zijn. Dat is bij deze totaal niet het geval. Ik heb Bahama Mama nu al tweemaal op mijn nagels gehad in combinatie met een base coat en een top coat en beide keren bleef de lak zo'n 4 dagen chiploos zitten. Met de houdbaarheid zit het dus ook helemaal goed. Deze lak is op dit moment echt mijn favoriet.

Ik heb Bahama Mama bij de DM gekocht voor euro 7,95,- in Nederand is Essie te koop bij de Etos voor euro 9,99.

Wat is jou favoriete Essie lak?

XOXO!
Sherr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten