maandag 13 januari 2014

Favorieten 2013: Sherr


Hi allemaal,

Ik en Xan zijn ons bewust dat we al een tijdje in het nieuwe jaar zitten. Toch vonden wij het leuk om alsnog onze favorieten van het afgelopen jaar te delen. Xan heeft haar favorieten al afgelopen vrijdag laten zien, vandaag laat ik mijn favorieten zien. Dit zijn de producten die het meest indruk hebben gemaakt en die geliefd waren. Benieuwd naar mijn favorieten van het afgelopen jaar?


Ik heb voor ik dit artikel ging typen gekeken naar mijn favorieten van vorig jaar. Ik vind het grappig om te zien dat ik in 2013 volledig andere producten heb gebruikt. De focus lag voor mij meer op de huidverzorging, aangezien mijn huid zich heel anders ging gedragen. Ik had last van veel velletjes maar daarbij ook een vette t-zone.

Make up


Van links naar rechts: Rimmel Lasting Finish Lipstick: 120 Cutting Edge - MAC Mineralize Skinfinish Natural: Medium Plus - Urban Decay Naked Basics - Chanel Rouge Allure: 85 Coquette - Sleek Blushby3: Lace - Catrice Eyebrow Filler

Ik ben niet echt een fan van vloeibare foundation en nadat mijn Chanel poederfoundation op was, werd het tijd voor een nieuwe. Ik was elke keer verliefd op Xan's huid wanneer zij haar foundation van MAC op had, het was dus vanzelfsprekend dat ik een bezoekje aan de MAC moest brengen. Ik liep naar buiten met de Mineralize Skinfinish en echt waar deze is zo mooi! Ik was eerst niet zo een fan van de donkere lipkleuren maar ik was in de herfst toe aan mooie donkere lippen en Cutting Edge is de perfecte herfstkleur. De Chanelkleur heb ik de hele zomer opgehad, het is zo'n everyday koraalkleur die prachtig stond bij elke look in de zomer. Het Naked basics palette was bijna niet van mijn oogleden af te slaan. Het is een veelzijdig palette en helemaal door de zwarte kleur. Blush is natuurlijk onmisbaar en de eyebrowfiller geeft mijn wenkbrauwen net ietsje extra.

Huidverzorging


Van links naar rechts: Lush: Breath Of Fresh Air - Lush: Let The Good Times Roll - Olaz Essentials: Beauty Fluid

Zoals ik al eerder zei was 2013 het jaar van het vinden van de juiste gezichtsverzorging. Wanhopig ging ik naar Lush (sowieso heeft Lush mijn hart gestolen in 2013) en werd mij de toner aangeraden in combinatie met Let The Good Times Roll. Dit was voor mijn huid echt een match made in heaven! De crème van Olaz was de enige crème die mijn huid niet extra uitdroogde of extra vettig maakte. Dat is echt een blijvertje.

Van Alles Nog Wat


Van links naar rechts: Action Portable Oplader - L'oreal Sublime Soft: Micellair Water - Wella: Lux Oil - Victoria's Secret Fragrance Mist: Coconut Passion - MAC Fix+ - Essie: Russian Roulette

Deze oplader van de Action is al vaker een lifesaver geweest tijdens de lange dagen. Ik kan niet meer zonder! Het micellair water is geweldig; ik ben een lui persoon als het gaat om mijn gezicht reinigen en dit water haalt werkelijk alles van mijn gezicht zonder een trekkerig gevoel. Ik ben er fan van en heb al meerdere verpakkingen opgemaakt. De haarolie is geweldig voor mijn haar en ruikt zo onwijs lekker dat ik het ook zonder reden in mijn haar smeer haha. de bodymist gebruik ik na het douchen en soms ook als luchtje als ik geen zin heb in parfum. En met de geur vanille en kokos zit je bij mij altijd goed! MAC fix+ zorgt ervoor dat mijn make up langer blijft zitten en dat het er niet al te poederig uitziet. En dan de klassiek rode nagellak. Ondanks mijn liefde voor glitters, heb ik het afgelopen jaar merendeels simpele cremelakjes gedragen en daarbij was deze rode van Essie het meest op mijn nagels te vinden. Gotta love Essie!

Hopelijk vonden jullie het nog interessant om mijn favorieten van 2013 te zien. Ik ben echt benieuwd naar de producten die dit jaar mijn pad zullen kruizen.

Wat waren jou favorieten van 2013?

XOXO!
Sherr

4 opmerkingen: