maandag 4 juni 2012

Xan's little captured moments



Hey Hey,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een post heb geplaatst. Ik heb het de afgelopen tijd behoorlijk druk gehad met het afstuderen. Maar nu heb ik het weer wat rustiger, dus weer tijd voor een nieuwe post. In deze nieuwe post kunnen jullie foto's van de afgelopen maand zien. Benieuwd?...kijk dan even mee.





Ik heb voor het eerst een rode lippenstift van Catrice gehaald. Samen met een vriendin ben ik in het  Gouden Huis in Almere sushi wezen eten. Samen met Sherr zijn we naar de OPI Gelcolor dag geweest. Geweldige kleuren. Tijdens het maken van mijn verslagen werd ik verrast met filet bites van de KFC. 
Ja, patat met zalm en groente. Yummie. Lunchen bij de V&D in Amsterdam. Altijd lekker. Van Sherr heb ik de nagellak van Catrice gekregen. Love the color. Na een middag in de bibliotheek te hebben gezeten nog even langs de Ijspressie in Almere gweest. En gezellig bijpraten met Sherr. In de auto met mijn rode lippenstift van Catrice; op weg naar de film (The Vow). En dan mijn Joker face ("Why so serious" - The Dark Knight
Heerlijk, snel, makkelijk, tussendoortje = Cake in a mug. Na een de hele dag in de bibliotheek hebben gezeten heb ik samen met een vriendin bij het Weerwater in Almere gezeten. Lekker gechillt en genoten van de zon. Ook weer met een lekkere hoorn van de Ijspressi. En na een week zag de OPI Gelcolor er nog goed uit.
Ik heb de meeste tijd op school achter de pc doorgebracht. Ook ben ik langs de gemeentehuis Amsterdam geweest voor mijn schoolonderzoek. Héél interessant. En tussen alle schoolwerk door een beetje oefenen met het Curacao palette van Sleek. 
De zwarte nagellak van Essence geprobeerd. Ik vind hem echt super. Ik heb ook nog genoten van het weer.  Heerlijk in de tuin typen met een raketje erbij =D. Altijd lekker in het warme weer. Volgens de instructies de OPI Gelcolor eraf halen. Ja....dat ben ik in actie tijdens de ouderen vs. kinderen wedstrijd. Hahha, ik kan absoluut niet voetballen, maar het was gezellig (op de spierpijn van 3 dagen na). En we hebben de maand afgesloten met Hpnotiq. 

Wat heb jij de afgelopen maand gedaan? 
                                                                    Love,
 Xan

3 opmerkingen: