zaterdag 23 juni 2012

Sleek: Oh So Special + Look



Hii iedereen!
Zoals jullie je kunnen herinneren heb ik het Oh So Special palette  van Sleek gekocht bij Enchantra. Ik had eerst het Brights palette maar deze heb ik teruggezet. En ik ben zo blij dat ik dat heb gedaan, want dit palette past precies bij mij. Hierbij de swatches en een look die ik erbij heb gemaakt




Het palette ziet er simpel en strak uit. Het komt in een kartonnen doosje ter bescherming. Persoonlijk vind ik het er wel mooi uitzien. Ik hou van simpel, strak en zwart. Aan de binnenkant zit een grote spiegel wat echt heel handig is en er zit nog een dubbele sponsapplicator bij. Deze blijft bij mij altijd ongebruikt in het palette liggen. Op de kleuren ligt een doorzichtig plastic met de namen.


Zoals je kunt zien heeft het palette 6 zachtere kleuren en 6 donkere kleuren waardoor je echt alle kanten ermee op kunt. Ook heeft het palette shimmer en matte kleuren.


Het zijn echt zulke mooie kleuren. Wat ik erg leuk vind is dat het roze tinten bevat. Ik hou erg van roze zoals jullie weten. En dit palette heeft echt mijn hart gestolen En dan gaan we nu naar de swatches


Ik heb de swatches ingedeeld in eerst de lichte kleuren en daarna de donkere kleuren. En daarbij begon ik eerst met de eerste drie boven en daarna de onderste drie. De mooie kras die jullie op mijn arm zien heb ik opgelopen tijdens het 'gevaarlijke' koekjes bakken =)


van links naar rechts zie je:

Bow: Een lichte matte kleur die bij mij op de huidskleur verdwijnt
Organza: Een shimmery peach roze kleur
Ribbon: Een mat roze kleur
Pamper: Een mat licht roze kleur
Gateau: Een shimmer licht roze kleur met een mooie gouden glans
The Mail: Een matte camel kleur


Van links naar rechts zie je:

Gift Basket: Een shimmery bruingouden kleur
Glitz: Een shimmer grijs
Celebrate: Een aparte bruine kleur met een rode gloed. 
Boxed: Een mat bruine kleur
Wrapped Up: Een matte taupe
Noir: Een mat zwart

Ik was zo enthousiast over deze kleuren, dat ik meteen aan de slag ben gegaan met een look! Omdat ik eigenlijk heel weinig met matte kleuren werk, besloot ik mijzelf uit te dagen. Ik besloot om een look te maken met alleen de matte kleuren uit het palette.


Voor deze look heb ik Bow in de binnenste ooghoek en onder mijn wenkbrauw gedaan. Pamper heb ik iets naast Bow gedaan op het ooglid. En Ribbon heb ik over het gehele bewegend ooglid aangebracht. Wrapped Up heb ik in de crease aangebracht en deze naar boven geblend Tot slot heb ik een beetje Noir in de buitenste ooghoek aangebracht om de 'V' meer te definiëren. Het zijn heerlijke kleuren om mee te werken. Er zit veel pigment in en ze blenden goed. Als basis heb ik de Urban Decay Primer Potion gebruikt. Verder met een zwart potlood een lijntje gezet, mascara aangebracht en met een wit potlood de waterlijn aangezet. Op mijn gezicht heb ik alleen een beetje BB cream.


Let trouwens niet op mijn droge gezichtsuitdrukking. Ik moet nog wennen aan full face foto's maken. Deze waren de enige die niet eng waren haha!

Sleek kun je bij verschillende webshops halen. Ik heb de mijne dus van Enchantra voor euro 8,99,-. Momenteel zijn ze afgeprijst naar euro 7,95,-

XOXO!
Sherr


Geen opmerkingen:

Een reactie posten