maandag 11 juni 2012

Review: removing OPI Gelcolor


Hey hey,

Eerder op de dag heb je kunnen lezen over het aanbrengen van de OPI Gelcolor. In deze post kun je zien hoe de Gelcolor er na twee weken uitziet. Ben je benieuwd of je over de Gelcolor heen kan lakken? En of het makkelijk en snel te verwijderen is?
Lees dan maar gauw even mee...






 Tijdens de OPI Gelcolor dag werd er verteld dat je over de Gelcolor een donkere lak heen kan zetten. Ik was daar nieuwsgierig naar en besloot ik dit uit te proberen. Ik heb een zwarte lak van Essence, '85, Galactic black' eroverheen gedaan. En niet te vergeten, ik heb er ook een OPI topcoat over gedaan. Zie hieronder het resultaat:

Je ziet helemaal niets terug van de Gelcolor. Dat is wel fijn als je in de twee weken afwisseling wilt. Als je voor een lichtere kleur Gelcolor kiest, kun je makkelijk voor een andere donkere kleur gaan. Sherr zou bijvoorbeeld knalrood over haar Gelcolor kunnen zetten omdat zij geen donkere kleur als dat van mij heeft gekozen. Misschien een handige tip om over na te denken mocht je de Gelcolor een keer uitproberen. 
 
Als het mogelijk is om een kleur over de Gelcolor te zetten, moet het ook mogelijk zijn deze kleur eraf te halen. Dus heb ik dit na twee dagen ook gedaan. Zó snel? Ja, zo snel. Ik was te nieuwsgierig om te weten of de Gelcolor goed zou blijven zitten. =D Met behulp van een remover van Essence en een watten schijfje ben ik aan de slag geweest. De lak gaat er makkelijk vanaf. Net zoals je een gewone nagellak laag af zou halen. De Gelcolor ziet er ook nog perfect uit. 

 Na twee weken zag de Gelcolor bij Sherr en ik er zo uit. De Gelcolor is behoorlijk goed gebleven. Na twee weken begint de lak wel te chippen, maar het gaat in ieder geval voor een lange tijd mee.

 In het bijgaande tasje dat wij van OPI hebben meegekregen zat er een duidelijke beschrijving in over 'Hoe verwijder ik Gelcolor by OPI.'  Op de cuticle stick na zaten alle benodigdheden in het tasje voor het verwijden van de Gelcolor. De uitleg over het verwijden is kort maar heel duidelijk uitgelegd. 
  
Op de bovenste foto zie je de benodigdheden, op de topcoat na, die voor het verwijderen van de Gelcolor zijn. Aan de slag dan maar. De remover doe je op de wrap; in elke wrap zit er een watten schijfje. Deze komt op je nagels te zitten. Je moet er voor zorgen dat de wrap goed om je vinger heen zit. Op deze manier kan de lak goed weken. Na 15 min. á 20 min. kun je de wrap afhalen en dan zie je dat de nagellak vanzelf losraakt. Als alles eraf is kun je de handen insmeren met een hand en body lotion van OPI. 
Tip: als je dit alleen doet: niet alle vingers tegelijk, is niet handig met folie die strak om je vingers zit =P. Vraag anders even om hulp. 

Wat vind jij van de OPI Gelcolor? Een goed idee om uit te proberen?

Love, 
        Xan
Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten