woensdag 20 juni 2012

Shoppings: Enchantra

Het heeft een tijdje geduurd en we hebben de spanning dan ook erg op laten bouwen maar hier is het dan!

Onze aankoopjes van de enchantra b-day party. En ik moet je vertellen het zijn erg leuke aankoopjes. Heb ik je al nieuwsgierig gemaakt? Klik dan maar snel verder...





Ik zal eerst beginnen met de aankopen die Xan heeft gedaan. Xan wilde graag het brights palette hebben van Sleek. Dit was voor haar het belangrijkste van alles wat zij daar zou kopen. Zij moest en zou dit palette hebben. Gelukkig had Linda nog een paar achter liggen, want ik weet niet wat Xan zou hebben gedaan als ze uitverkocht waren!


Zoals je op de foto kunt zien is het een aardige maar bescheiden buit.

Golden Rose Holographic Color nr 111
Sleek Eye Dust nr 682 " Jet Set "
Sleek New Skin Revive Foundation in 625 " Canelle "
Michael Todd Lipstick " Pleasure "
Sleek I-Devine Ultra Mattes Palette " Brights "
Coustal Scents Lip Pencil " Coffee "
Sigma E25 Blending Brush


En nu gaan we over naar mijn aankopen. Ik heb zelf ook niet veel gekocht. Eigenlijk zat ik op een no buy, maar goed ik kan onmogelijk naar Enchantra gaan en met lege handen thuiskomen! Ik wilde eigenlijk ook heel graag het brights palette halen. Maar na goed nadenken en veel naar mijn mandje staren heb ik het prachtige palette weggelegd en een ander palette meegenomen. Ik hou meer van de naturelle tinten en ik wist dat dit palette meer voor de sier zou zijn. En dat is zonde natuurlijk. Hierbij ook een opsomming van mijn aankopen.


Sleek I-Devine Palette " Oh So Special "
Michael Todd Shimmer Blush " Olivia "
Michael Todd Concealer " Moccasin "
China Glaze " Love's A Beach "
INM Out The Door Topcoat
Golden Rose Holographic Color nr 114
Sigma E25 Blending Brush
Coastal Scents Lip Pencil " Pink "

Al met al zijn wij erg blij met onze aankopen. Als je dacht dat het online makkelijk was om je mandje vol te klikken bij Enchantra nou dan is het bij de showroom echt tien keer makkelijker! Ik had echt moeite om een keuze te maken in wat echt mee MOEST. Haha. Iedereen kreeg bij aankoop ook nog een goodiebag mee. Dit was een mini fel roze Sleek tasje. Onwijs schattig ding natuurlijk!


De inhoud verschilde qua samenstelling een beetje per persoon, maar het was ongeveer hetzelfde.
Er zat een mini cupcake lipgloss in, een sample, kaartje en sticker van Sugar Pill, een mini lipgloss van Sleek, een vijl van Konad en een salmiak lolly die we allebei niet hebben gefotografeerd. Xan had die van haar aan Nikki gegeven en mijn vriend griste die van mij bij thuiskomst meteen uit de goodiebag.

XOXO!
Sherr




Geen opmerkingen:

Een reactie posten