zaterdag 28 april 2012

Challenge day #3

Ghellow lovelies!

Day 3 The name of the place where you buy most of your nailpolish
Alles goed vandaag? Het is lekker zaterdag. Lekker weekend zijn we allemaal aan het uitrusten? Vandaag ga ik mijn geheimpjes met betrekking tot mijn nagellak shop plekjes met jullie delen. Are you ready?!



Waar koop ik mijn nagellak... Hmm ik koop mijn nagellak eigenlijk op de gebruikelijke plekken. OPI haal ik eigenlijk alleen bij Sephora en MOOI Parfumerie. Vroeger toen ik nog op school zat kocht ik het ook nog bij die DA bij Leidseplein.  En om eerlijk te zijn de enige andere winkel waar ik in kom voor nagellak is *spannende muziek* Kruidvat. Echt een grote verassing is het niet moet ik zeggen =) Online koop ik graag bij Enchantra.

Dit is op zich niet zo een lange blogpost schatjes, maar goed echt heel origineel ben ik niet als het gaan om plekken waar ik mijn inkoopjes doe.

Waar koop jij je lakjes? Nog leuke juweeltjes voor mij =)

XOXO! 
Sherr



1 opmerking:

  1. EBAY!! Het scheelt vaak heel veel hoor.
    Verder idd ook de kruidvat en enchantra.
    Voor buitenlandse merken ga ik meestal naar Cherryculture.com! Have fun shopping!

    BeantwoordenVerwijderen