woensdag 4 december 2013

Pretty Little Update: Xan #3

Hey hey,
De afgelopen tijd ben ik door wat spanning en stress heen gegaan. Dit is gelukkig wat minder geworden maar het hangt nog een beetje om mij heen.
Nu vraag je je zeker af wat er is gebeurd…







Niets om heel erg ongerust over te worden; ik ben nog gezond en springlevend. Het gene wat er op dit moment speelt is dat mijn contract niet verlengd zal worden. Niets schokkend, dit hoor je vast wel meerdere malen per week/maand. We zitten nou eenmaal in een ongunstige tijd van de economie. Dit neemt echter niet weg dat ik hiervan ontzettend baal, ik vind mijn werk heel leuk en ga er met plezier heen.
Hoe ga ik nu zelf om met dit nieuws? Tja...het is zoals het is. Hoe je het draait of keert het zal de situatie niet veranderen. Ik probeer het van een positieve kant te bekijken. Ik heb er een jaar gewerkt en ik heb er veel geleerd.
Maar wat nu….ik ben beland op de sollicitatie markt en kijk overal en nergens uit naar interessante en leuke vacatures. Geen easy taak maar we geven niet op. Ik heb ook de mogelijkheid om intern bij de organisatie te solliciteren dit zal ik dan ook doen. Wie weet dat ik nog een jaar elders krijg.
Ondanks dit nieuws zal ik dit jaar heel mooi afsluiten en mij focussen op de toekomst.
Love,
       Xan

1 opmerking:

  1. Succes met job hunting en probeer je hoofd hoog te houden tijdens dit process. Het is erg makkelijk om gedemotiveerd te raken, maar when 1 door closes another one opens! God heeft altijd een plan ;)

    XXX

    Ruby H.

    BeantwoordenVerwijderen