maandag 16 december 2013

Illamasqua: Fierce

Hey hey,

Vorige maand kreeg ik in de Glossybox een lipgloss van Illamasqua. In de eerste instantie zou de gloss naar Sherr gaan. Maar Sherr is niet van de paarse tinten. Yep; het is een paarse lipgloss. En paars is wel een kleur waar ik gek op ben.




De lipgloss komt in een zwarte doos waarbij een stukje van de gloss te zien. Zo kun je makkelijk de kleur zien die in de verpakking zit. Een mooie paarse kleur niet waar?
 


Deze kleur heet Fierce, een licht paarse kleur. Het is een kleur die ik persoonlijk niet zelf zou aanschaffen omdat het mij te licht lijkt. Ook ben ik geen echte fan van de lipgloss. Persoonlijk had ik dus geen hoge verwachtingen van dit product. 


De gloss heeft een eenvoudige huls. Het bovenstuk is schuin afgesneden; hierdoor is de lipgloss gemakkelijk op de lippen aan te brengen. Ik raad wel aan om de randen van je lippen met een kwastje aan te brengen. Dit omdat het met het mondstuk van de gloss niet lukt. Op de onderstaande foto kun je zien dat de rand van mijn bovenlip niet bijgekleurd is.


Ondanks dat ik verschrikkelijke verwachtingen had; vind ik Fierce een aparte paarse kleur waaraan ik zeker kan wennen. Het plakkerige gloss gevoel had ik niet bij deze kleur. Het voelde heel natuurlijk aan op de lippen. Ik had daarnaast ook verwacht dat het niet draagbaar zou zijn maar na enkele malen in de spiegel gekeken te hebben vond ik het een interessante kleur. Misschien toch wel een mooie lichtpaarse kleur voor mijn collectie.
 
Fierce kost £14.50 dat is ongeveer €17,-. De lipgloss is te verkrijgen op:www.illamasqua.com

Love,
          Xan

2 opmerkingen:

  1. Je hebt een leuke blog! Ik volg je! Volg je terug? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my god, it looks Fierce! Haha, ik houd van de woordspeling. :') Gurl, het staat je goed hoor! Maybe is hij een beetje fel, maar dat kan je heel goed hebben. Plakkerige lipgloss? I like! Anders verdwijnen ze zo snel. Althans bij mij wel.

    BeantwoordenVerwijderen