woensdag 25 december 2013

Merry X-Mas

Ho ho ho,

De drukste tijd van het jaar is natuurlijk alweer een tijdje aan de gang. Maar we mogen niet vergeten dat het ook de mooiste tijd is van het jaar. De tijd waar je met familie, vrienden, geliefden samenkomt. Een tijd waar we met zijn allen toch veel energie in steken. Ondanks alle stress die het met zich mee brengt is het een geweldige periode.

De kerst heeft voor iedereen een persoonlijke betekenis. Voor de één een periode van samenzijn, lekker eten en cadeau's (héél veel cadeau's). Voor de ander een tijd van bezinning; herdenken dat Jezus is geboren. Ook kan het een tijd van verdriet zijn. Kortom een periode van veel emoties die toch allemaal héél mooi zijn.

Zelf vind ik (Xan) ondanks de drukte, de kerstperiode heel leuk. De kerstmuziek vind ik geweldig. Brengt me helemaal in de kerststemming. Dit jaar doe ik niet zoveel; eigenlijk helemaal niets. We hebben ook geen kerstboom opgezet, lichtjes of iets dergelijks. Nu vraag je je af waarom niet? Tja...luiheid. Ik ben ook de enige, soms samen met mijn mamie, die de kerstboom opzet en weer aftuigd. Kleine principe kwestie ook. Maar dat geeft niet.
In mijn huis heeft niemand op dit moment een echt kerstgevoel. Het is er wel maar niet sterk aanwezig. Ik heb ook geen enkel idee wat ik vandaag verder zal doen. Ik denk dat ik mij zal vermaken met muziek, films, snacks en de bank. Ook super relaxed.

Sherr zal het met haar familie en vriend doorbrengen. Kerst is voor haar een tijd van samenkomen en lekker eten (veeel eten) onder het genot van Arubaanse kerstmuziek natuurlijk.

Hoe je het ook doorbrengt, wij hopen dat je een fijne dag hebt.


Wij wensen je een gezegende/vrolijke/ vreugdevolle/liefdevolle kerstdagen toe.

-xoxo-
Xan & Sherr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten