vrijdag 6 december 2013

Düsseldorf Shoplog: Sherr

Hii allemaal,

Afgelopen zaterdag ben ik samen met Xan naar Düsseldorf geweest. Zij had een aanbieding gezien voor een dagje heen en weer met de bus. En aangezien ik het ook wel leuk vond om er even tussenuit te gaan hebben we er samen een gezellig dagje van gemaakt. Helaas waren we beide wel ziekjes, en heb ik daardoor niet veel geshopt. Verder had ik ook niet echt onderzoek gedaan naar wat echte musthaves waren, maar hoop wel dat deze producten het sjouwen waard waren. Benieuwd naar mijn aankopen?




Van links naar rechts:
Essie Bahama Mama euro 7,95,-
P2 XXL Grow Power euro 1,65,-
P2 Nailfood Ananas euro 2,45,-
P2 Color Victim nr 620 'Artful' euro 1,55,-
P2 Sand Style Polish 030 'Seductive' euro 1,95,-

Als eerst natuurlijk de nagellakken. Ik liep langs het Essie display en zag dat ze goedkoper waren dan in Nederland en koos een kleur uit die ik al lange tijd wilde, maar steeds misliep in de Etos. Ook zijn mijn nagels momenteel echt een ramp waardoor ik twee producten heb meegenomen om ze sterker te maken en te laten groeien. Ik wilde ook al lange tijd een sand style lakje uitproberen dus die ging natuurlijk ook in het mandje. De groene kleur (je ziet het niet duidelijk op de foto maar het is een mooie groene kleur) heb ik meegenomen als mijn nagellakkleur voor mijn vakantie in februari.


Van links naar rechts:
P2 Face Perfect Oil Control Base euro 3,95,-
P2 Eye Dream nr 160 'Dinner for two' euro 2,95,-
Maybelline Color Tattoo nr 70 'Metallic Pomeganate' euro 6,65,-

Ik gebruikte altijd de basis van Sephora voor mijn gezicht, maar daar was ik niet echt tevreden over aangezien mijn T-zone daar alsnog heel snel van ging glimmen. Ik hoop dat deze oil control base wel goed zijn werk doet. De oogschaduwcombinatie vond ik werkelijk prachtig het is een mooie olijfgroene tint met bruin. Niet een hele bijzondere combinatie, maar op dat moment moest het mee =) En de color tattoo wilde ik al een tijdje, het is een mooie herfstkleur.


Van links naar rechts:
Lush lipscrub 'Bubblegum' euro (kon het bonnetje niet meer vinden -.-')
P2 Peel Your Lips Mango Lippeeling euro 2,95,-
P2 Sheer Glam Lipstick nr 11 'French Kiss' euro 1,95,-
P2 Pure Color Lipstick nr 102 'Lombard Street' euro 1,95,-

Ik moest en zou eindelijk een lipscrub van Lush kopen. Ik had eigenlijk na twee mislukte pogingen in Nederland de hoop opgegeven. Maar omdat de gedachte van zo'n heerlijke scrub door mijn hoofd bleef spoken heb ik de Bubblegum in Duitsland gekocht. En twee lipsticks omdat ik gek ben op lipsticks de laatste tijd en daarbij is een lippeeling natuurlijk ook handig.


Van links naar rechts:
Balea Milch & Honig Maske euro 0,45,-
Balea Aqua Tuchmaske euro 0,95,-
Maybelline Babylips 'Peach Kiss' euro 2,45,-
Palmolive Dusche Mediterranean Moments euro 1,35,-

Nu dan nog de overige dingen die ik had gehaald. Teveel maskers bestaat volgens mij niet, dus daar gingen er twee van mee. Ik ben zo ontzettend benieuwd naar de babylips en of de hype waar is. Verder koop ik altijd als ik in een ander land ben een douchegel mee die we niet in Nederland hebben. Ik hou van het feit dat ze in het buitenland andere geuren hebben.

Zoals jullie hierboven hebben kunnen zien ben ik eigenlijk alleen bij de DM echt geslaagd. Ik voelde mij echt niet lekker, waardoor ik na de DM eigenlijk geen zin meer had. Het was ook zo druk in de stad en zo koud dat we heel sloom waren. Daarnaast had ik ook de dagen ervoor gesport en had ik last van verschrikkelijke spierpijn in mijn bovenbenen haha. Al met al ben ik wel blij met de spullen die ik heb gehaald en de zachte prijzen vond ik helemaal geweldig. Jammer dat ik niet elke maand 'even' langs de DM kan gaan =D

Ook ben ik bij de Dunkin' Donuts langsgegaan gewoon omdat het mij even aan Aruba liet denken. I love me some donuts! Daar heb ik geen foto's van, het is meteen bij thuiskomst aangevallen haha.

XOXO!
Sherr

1 opmerking: