vrijdag 26 juli 2013

Swatches: Urban Decay: Naked Basics Palette

Hi iedereen!

Vandaag heb ik voor jullie de swatches van het Naked Basics Palette. Ik ben een groot fan van mijn Naked palette en ben over het algemeen wel fan van natuurlijke tinten. Je kunt je dus wel voorstellen dat ik dit palette op de een of andere manier aan mijn stash wilde toevoegen.




Urban Decay was altijd al een merk voor mij waar ik moeilijk aan kon komen. De Sephora hier in de stad verkocht namelijk alleen Naked en Naked 2. Dus om aan dit palette te geraken moest ik de stad uit, wat ik sinds ik ben afgestudeerd best weinig doe. (Geen OV je weet zelf) En als klap op de vuurpijl verdween de Sephora uit Nederland, wat het al helemaal onmogelijk maakte om aan dit palette te komen. ( Ik weet dat ik het online kon bestellen, maar ik doe even dramatisch)


Gelukkig had Lara een hele leuke winactie met dit palette die ik maar al te graag wilde winnen. En zoals je kunt zien aan dit artikel heb ik het palette gewonnen! Yay! Ik was echt zo blij toen ik erachter kwam haha. Nogmaals bedankt voor deze gave prijs!! On to zhe palette and zhe swatches!


Het Naked Basics palette is een klein taupekleurig palette dat prima in je hand past en op die manier dus ook makkelijk is voor onderweg. Het bevat 6 kleuren en zou genoeg moeten zijn voor een snelle basic look. Ik vind het een superschattig palette dat vooral handig is als ik op vakantie zou gaan. Het is een stevig palette wat volgens mij ook niet snel zal breken. Plus het is voorzien van een grote spiegel, dus een extra spiegel is dan ook overbodig.


Zo op het eerste gezicht zijn de kleuren perfect voor mij. De laatste tijd bestaat mijn dagelijkse look merendeels uit matte lichte bruintinten op het ooglid met een iets donkere bruintint in de crease.

Venus: Een witte shimmer. De enige shimmerkleur uit het palette
Foxy: Een geelachtige huidskleurige tint 
Walk Of Shame (W.O.S): Een roze achtige huidskleur
Naked 2: Een bruintint
Crave: Een zwarte tint


Ik ben super tevreden met het pigment van de kleuren! Dit is gewoon een veeg! Het lijkt alsof de lichte kleuren slecht gepigmenteerd zijn en dat is meestal ook zo met matte kleuren. Maar dat is bij deze kleuren niet het geval, ze komen gewoon bijna overeen met mijn huidkleur. Ik vind het heel mooi dat dit palette een shimmery highlighter heeft. Wanneer ik voor een matte look ga, heb ik het liefst een highlighter met shimmer. Daarnaast zou ik deze kleur ook kunnen deppen over de andere kleuren om ze shimmery te maken. Wat het dus een veelzijdig palette maakt! Serieus de kleuren zijn prachtig en ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik denk dat dit palette mijn Naked van zijn troon heeft verstoten. Shocking i know!

Omdat de Sephora uit Nederland is verdwenen is het wat moeilijker om aan dit palette te komen. Maar online is het wel goed verkrijgbaar. Op Beautybay is hij verkrijgbaar voor euro 23,20,-

XOXO!
Sherr

8 opmerkingen:

  1. Super goede palette! En wat leuk dat je die hebt gewonnen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof dat je dit gewonnen hebt, echt een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met het winnen! Echt cool dat je zo'n duur en moeilijk te krijgen palette hebt gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed om te horen dat je er blij mee bent! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooie kwaliteit!

    Keep on bloggin',
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh the shades are just perfect!♥ I need this palette!:D

    www.lorietta.cz


    BeantwoordenVerwijderen