woensdag 17 juli 2013

MAC Tropical Taboo: Heroine, Simmer, Lust

Hey hey,

Het is je vast niet ontgaan dat  MAC weer met een geweldige zomer collectie "Tropical Taboo" kwam. Deze collectie was verkrijgbaar vanaf 6 juli en natuurlijk konden Sherr en ik hem niet laten gaan. Dus op tijd bestellen was een prioriteit, want je weet bij MAC moet je snel zijn, de producten vliegen van de toonbank. Wij hebben de volgende producten besteld en binnen gekregen...



Ik heb van te voren wel de producten bekeken, hierdoor wist ik precies wat ik wilde bestellen. Ik moet zeggen; het was geen makkelijke keuze. Het liefst nam ik alles mee maar in mijn gedachte riep er een stemmetje "budget, budget....." Zodoende beloofde ik mezelf maar 2 producten te bestellen.


Heroine, Heroine, Heroine, als Sherr mij niet op dit lippotlood had gewezen had ik hem zó laten liggen. Ik had niet eens door dat deze terug was in de Tropical Taboo collectie. Ik wilde eerder de lipstick versie, uit de Fashion Sets collectie, maar die was al gauw uitverkocht. Prijs: €14,00


Mijn eerste keuze ging uit naar de al zo mooie, onweerstaanbare blush: Simmer. Prijs: €24,00


Het was liefde op het eerste gezicht toen ik deze blush zag. Ik verdween in de wereld die MAC creëerde. (Eerlijk, ben ik het of zien jullie ook een gedeelte van de wereld in de blush? Azië die kant op??
Ok, Xan...back to earth. Ik heb geen woorden om te beschrijven hoe mooi ik de blush vind. Een cranberry rood met gouden shimmer. Gorgeous
Sherr is ook helemaal weg van deze geweldige blush. Het enige wat wij minder aan deze blush vinden, is dat het heel erg poederig is. Dus bij het aanbrengen van deze mooie blush is het van belang om voorzichtig je kwast erin te deppen.


Swatches van links naar rechts: Heroine, rood/roze kleur van Simmer, gouden kleur Simmer, beide kleuren van Simmer gemengd.


Sherr's swatsches
van links naar rechts: Rood/roze kleur, gouden kleur en beide kleuren gemengd.


Sherr heeft naast simmer ook nog Lust gekocht. Lust is een mooie koele msf. Je ziet duidelijk de drie banen erdoorheen lopen. Een koele lichtroze kleur, in het midden een iets donkerder roze kleur en dan een swirl van beide kleuren. Dat is handig want zo kun je makkelijk ook de kleuren individueel gebruiken. Wat je niet op de foto ziet zijn de rood/roze glitters die de blush bevat. Dit maakt het een unieke kleur. Sherr is erg tevreden, je zou het als je wat lichter bent als een blush kunnen gebruiken. Zij gebruikt het liever als highligher. Net als Simmer is ook Lust een beetje poederig.


Van links naar rechts: De donkerroze kleur, de lichtroze kleur en de kleuren gemengd. Zoals je ziet is er niks mis met het pigment. Je zou in principe ook wat meer van de donkerroze kleur kunnen pakken en dan zou het prima als blush gebruikt kunnen worden.

De pigmentatie van de producten is heel goed. Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat de producten poederig zijn als je met je kwast erin gaat. Maar verder vind ik ze top.En Simmer is een blush die ik zeker bij de hand zal houden. Het potlood tekent ook wel fijn maar het is geen kleur voor elke dag.

Heb jij producten van de Tropical Taboo collectie kunnen bemachtigen?

Love,
          Xan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten