vrijdag 29 augustus 2014

NARS Highlighting Blush Powder: Albatross

Hii!

Als er een ding is waarvan ik vind dat een look niet zonder kan, is dat highlighter. Ik gebruikte hiervoor een van Sleek. Maar de highlighter der highlighters is wel Albatross. Ik heb het eindelijk in mijn bezit, ben je benieuwd naar de prachtige swatches? Klik dan snel verder!



Albatross stond echt eeuwen op mijn wishlist. Die prachtige glow die Kim K. heeft kennen we allemaal wel, nou dat komt dus door deze highlighter! Je kunt mijn enthousiasme dan wel begrijpen toen ik hoorde dat Xan een reisje naar Parijs had gepland. Ik kon dan ook niet wachten tot zij weer terug was in Nederland en ik mijn precious kon vasthouden. Ik heb deze al een tijdje, maar ik wilde het niet gebruiken. Het is ook zo mooi om gewoon naar te staren haha!



Het product komt in een zwart doosje dat voor mijn gevoel echt stof aantrekt. Net als de verpakking van het product trouwens, maar daar komen we zo op. Verder is het eigenlijk heel simpel, maar toch geeft het wel een chique gevoel. Misschien komt het omdat ik weet wat erin zit. Ik heb de ingrediënten ook toegevoegd voor degenen die dat interessant vinden.



Het is een klein zwart doosje met afgeronde randen. Het is een stevige verpakking dat lekker in je hand ligt. De verpakking is van een soort stroeve rubberachtige stof. Deze stof is onmogelijk schoon te houden. Ik kom er elke keer achter dat er nog foundation aan mijn handen zit. Stof weet het doosje ook overal te vinden. Maar goed het is de binnenkant dat telt!



Een spiegel! Dat is altijd handig, vooral voor onderweg als je wat extra glans aan je gezicht wilt toevoegen. Bovenop de poeder vind je een plastic beschermlaagje zoals je ze ook in sleek paletten vind. De highlighter ziet er op zo op het eerste gezicht wit uit. Maar dat is het niet, als je goed kijkt zie je dat het een soort wit gouden kleur heeft. Op naar de swatches!

<3

Kijk dan hoe mooi! Je ziet eerst de swatch dat is een veeg. Ernaast zie je het uitgeveegd. De poeder voelt zacht maar stevig aan. Ik breng het met mijn vinger aan, omdat ik het zo precies kan doseren en ook op de plek kan aanbrengen waar ik het wil. Met een kwast heb ik ervaren dat ik teveel oppak en dan ook meteen teveel heb aangebracht. Ook heb ik met een kwast erg veel last van fallout.  De eerste foto is in direct licht genomen en de tweede foto is wat meer in de schaduw. Zoals je kunt zien is het een mooie subtiele gouden glans. Dit zijn mijn favoriete kleuren om mee te highlighten, omdat ik vind dat de gouden kleur mooier bij mijn donkere haar staat. Je kunt het zelf zo opvallend maken als je wilt. Ikzelf ga liever voor een subtiele glans. En daar is Albatross echt geweldig voor! Ik ben zoals je kunt lezen fan =D

Xan heeft de highlighter bij de Sephora in Parijs gekocht. De precieze prijs kan ik mij niet meer herinneren, maar het is verkrijgbaar bij Sephora.fr voor euro 30,00,-

Gebruik jij highlighter?

XOXO!
Sherr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten