maandag 1 april 2013

A dive in the Lagoon


Helluur,

Heb je het al gehoord?! Sleek heeft weer een nieuwe Limited Edition. De aqua collectie die ik perfect vind voor de lente. (Of wat dit weer ook heet) Wij zijn de trotse eigenaren van de Lagoon palette. Doe je bikini maar aan en neem gezellig een duikje met mij in de Lagoon (palette)







Een tijd terug plaatste ik een bestelling bij de Boozyshop. Het nieuwe LE palette van Sleek was daar in de presale. Ik wilde er zeker van zijn dat ik er twee kon bemachtigen. Dus bestellen is wat ik deed! Afgelopen week was het palette dan eindelijk binnen. In één woord: GEWELDIG!



Dit palette komt uit de nieuwe Aqua collectie. Deze dromerige collectie is geïnspireerd op de oceaan en zeemeerminnen. Deze collectie bevat ook nog een prachtige blush en vier nagellakjes.

Het palette heeft een rechthoekige vorm, net zoals elk ander Sleek palette. Het enige verschil is dat er rechtsonder de collectie en de naam van het palette staat vermeld. Het palette bevat 12 kleuren, waarvan 8 shimmer kleuren en 4 matte kleuren. Ook heeft het palette een applicator erbij. Een plastic laagje, voorzien van namen, geeft bescherming aan de mooie kleurtjes.


Shimmer kleuren: Sassea - Reflection - Emerald - Oyster - Pink Jewel - Sand Dollar - Underworld -                              Sea Shell
Matte kleuren: Deep Water - Black Pearl - Night Sky - Ariel
Op naar de swatches. Omdat wij hetzelfde palette hebben, leek het ons leuk om jullie de swatches in één post te laten zien. Op de foto hieronder zie je de swatches van de eerste rij. De bovenste foto is Sherr haar arm en de onderste foto de arm van Xan.


In de eerste rij ben ik toch weg van de kleuren: Sassea, Deep Water en Black Pearl. Ik weet 100% zeker dat ik deze kleuren vaak zal gebruiken.


In de tweede rij ben ik meer weg van de kleuren: Pink Jewel - Sea Shell - Night Sky en Ariel. Grappig is om te zien hoe de kleuren er totaal anders uit zien bij ons. Bij mij komt het eerste rijtje heel duidelijk en fel naar voren, terwijl het bij Sherr juist wat subtieler is.

Hieronder heb ik nog een extra foto van swatches in het zonlicht voor jullie. Zo kun je de shimmerkleuren heel duidelijk zien. In het zonlicht komen de kleuren, naar mijn mening, echt tot hun recht.


Wat vinden jij van dit palette? Heb jij hem al in je bezit? Of staat het op je lijstje? Ik zou zeggen wees er snel bij, want het is een LE en je weet hoe snel de palettes van Sleek gaan! De palettes heb ik gekocht bij Boozyshop voor €9,99.

Vrolijk Pasen.
Love,
                Xan

2 opmerkingen: