zaterdag 6 april 2013

Time For Another Sunset

Hii allemaal,

De afgelopen tijd hebben wij de zonsondergang op allerlei manieren besproken. Vandaag is de lip variant aan de beurt. Het gaat om de Barry M lip paint in nummer 151 "Sunset".




Zoals je in de laatste post van Xan hebt kunnen lezen, hebben wij een bestelling geplaatst bij The Make Up Spot. Xan was al een tijdje op zoek naar een lipstick in een oranje tint. Na vele swatches te hebben opgezocht kwam zij bij "Sunset" uit. Toen zij om mijn mening vroeg en ik de swatches zag, wist ik het gelijk. Deze prachtige kleur moest in mijn collectie! Het leuke aan het feit dat wij allebei dezelfde kleur hebben is dat wij jullie kunnen laten zien hoe het bij onze huidstinten staat.


De lipstick huls is mat zwart wat ik persoonlijk heel chique vind ogen. Op de bovenkant staat de merknaam en op de onderkant staat jammer genoeg alleen een nummer. Het was makkelijker geweest als de naam hier ook bij stond. Op dit moment heb ik maar eentje, maar ik kan mij voorstellen dat het moeilijker wordt om aan de hand van een nummer te weten welke kleur je van het merk in je handen hebt. Op het eerste gezicht lijkt het op een roodroze tint. Dat is totaal niet wat ik had verwacht... Maar goed op naar de swatches!


Links (in zonlicht) en in het midden (in de schaduw) zie je de swatches op mijn arm. Ik heb lipstick per laag opgebouwd. Van links naar rechts is het eerst een laag, daarna twee lagen en als laatst drie lagen. De laatste foto is drie lagen op de arm van Xan. Zoals je kunt zien is de kleur een soort koraal tint op mijn arm en bij Xan is het een felroze tint. Kijk dan wat een pigment!


Één lipstick twee verschillende kleuren zoals je kunt zien. Ik vind de kleur werkelijk prachtig bij mij staan. Echt de zomer mag nu wel komen, I am ready! Ik vind de kleur ook erg mooi bij Xan staan, het doet mij denken aan de Nicki 1 lipstick van MAC. Jammer genoeg vond Xan deze lipstick niet zo'n geslaagde keuze. Zij had iets anders verwacht van de kleur en zal het niet vaak erbij pakken =(


In het zonlicht komt de de koraaltint in deze lipstick helemaal mooi naar voren. Ik ben echt verliefd op deze lipstick en zal deze er in de zomer ook vaak bij gaan pakken. Daarbij glijdt deze lipstick als boter over mijn lippen en heeft het een licht glanzende finish. De houdbaarheid is ook geweldig. Ik had het in de ochtend opgedaan en ondanks dat ik van alles had gegeten en gedronken hoefde ik het in de namiddag pas weer bij te werken. Voor een luilak als ik is dat natuurlijk mooi meegenomen. I love it! 


Een soort van mislukte foto, maar je ziet op deze foto heel duidelijk dat het een felle lipstick is. Anyway alleen maar liefde dus voor deze lipstick. Als je dus op zoek bent naar een heerlijke lipstick voor een budgetprijs raad ik deze zeker aan. Wij hebben het gekocht bij The Make Up Spot voor euro 4,99,-

Heb jij al iets van Barry M uitgeprobeerd?

XOXO!
Sherr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten