maandag 6 februari 2012

Xan's favorite series at the moment


Ik vind het heerlijk om op de bank te hangen en series of films te kijken. Even lekker ontspannen en aan niets denken. Ik heb er helaas niet altijd de ruimte voor, maar ik probeer wel mijn fav. series bij te houden. De series die ik op dit moment volg zijn:

1) Gossip Girl
Een serie die het leven van een een aantal rijke tieners in Manhattan weergeeft. Ik vind het een leuke en spannende serie. Love the cast, clothes and quotes.

2) New Girl
Jess (Zooey Deschanel) is op zoek naar een woning nadat zij haar ex-vriend heeft betrapt op vreemdgaan. Ze komt samen te wonen in een appartement met drie vrijgezelle mannen. De serie bevat wel droge humor, maar ik kan mezelf er wel in vinden.

3) Single Ladies
Valerie (Stacey Dash), Keisha (LisaRaye) en April (Charity Shea) zijn drie succesvolle vrouwen met elk een sterke wil. Het enige wat er mist is een man die aan al hun eisen voldoet.
Het is een serie waarin de romantiek en komedie heel erg naar voren komt. Daarnaast blijft de serie boeiend door bepaalde gebeurtenissen. Can't wait for season 2.

4) Pretty Little Liars
Een mysterieuze serie over vier meiden die, na de dood van hun beste vriendin, door een anoniem persoon (een zekere "A" ) gemanipuleerd worden.  "A" kent al hun geheimen, die zelfs de vier meiden niet van elkaar weten. De meiden proberen de dood van hun vriendin te ontrafelen, met de hoop dat zij erachter komen wie "A" is.

5) Modern Family
Een serie over drie verschillende gezinnen die één familie vormen. De serie bevat af en toe droge humor, je moet er dus van houden.

6) For Better Or Worse
Gebaseerd op een getrouwd stel uit de films:"Why did I get married?" en "Why did I get married too?" van Tyler Perry. De serie geeft een beeld over het leven van Marcus (Michael Jai White) en Angela (Tasha Smith).

7) Glee 
De serie speelt zich af op een middelbare school waarbij een aantal tieners in een zang/dans club zitten. Naast het zingen komen ook de problemen van de tieners aanbod (relaties, zelfvertrouwen, jaloezie, enz.) Zowel de hedendaagse als de oude liedjes worden in een nieuw jasje gestoken.

8) The Secret Life of the American Teenager
Ook een serie waarbij tieners een grote rol spelen. De serie geeft een beeld over: hoe tieners denken en omgaan op het gebeid van relaties.



Zoals je ziet volg ik best veel series. Dit komt door de verschillende seizoenen waarin zij afgespeelt worden. Dus het valt op zich mee. Als ik bij ben met alle afleveringen, zoek ik meestal nog een serie erbij om te kijken. Ik wilde aan Private Practice beginnen, maar daar zijn ze al bij seizoen 5.  Dus ik denk dat ik op de zomervakantie wacht om eraan te beginnen. =P 

Wat zijn jou favo. series?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten