zaterdag 11 februari 2012

Butter Up!



Aah The Body Shop... Wat heb ik toch een goede herinneringen aan deze winkel. Voor de make up en voor de nagellak was er voor mij The Body Shop. Je kon mij echt letterlijk met alles van TBS blij maken. De douchegels, de scrubs en de lotions...
Ja, echt hoor! Memories. Mijn favoriete body butter ever is de Almond body butter. Ik gebruik deze al sinds 2006. Hij ruikt echt zó lekker zoet. Hij is voor de normale tot droge huid. En in deze tijd van het jaar is deze butter een redder in nood. Mijn huid voelt door deze onnatuurlijke temperaturen echt vreselijk droog =(.


Helaas is deze lijn uit het assortiment gehaald en heb ik door de jaren heen ook wel andere favorieten gehad. Die allemaal overigens ook niet meer te koop zijn. Misschien heb ik iets met Limited Editions =P Dat zal het vast wel zijn haha.


Tegenwoordig probeer ik elke sale wel een back up te scoren van mijn favoriete bodybutters. Ik hoop echt dat hun voorraad nog lang niet op is want ik ben van plan om een kast ermee te vullen!


De prijs van deze body butter is in de sale of 10 euro of 5 euro. Tenminste dat is de prijs dat ik hem meestal koop. Als je van zoete noot geuren houdt zou je bij de volgende sale zeker even aan de almond body butter moeten snuffelen. You will like it =D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten