zondag 19 februari 2012

FOTD: So so Naked

Hi iedereen!

Vandaag eens een foto of the day van mij! Ik had afgelopen donderdag een afspraak met mijn goede vriendin Dee. Ik besloot voor mijn doen eens een beetje uit te pakken met mijn make-up. Ik weet dat het een erg natuurlijke look is, maar voor mij was het echt extreem veel. Meestal heb ik wat oogpotlood, mascara, een beetje poeder en blush. Dus op de dagen dat ik niet hoef te werken (en zin heb) doe ik net dat beetje extra. Helaas laat mijn camera de look niet in zijn geheel zien, de kleuren waren in het echt veel intenser =(



Gebruikte producten zijn:

Ogen:
Base: Urban Decay Primer Potion

Urban Decay Naked 1 Palette
"Sin" over het bewegend ooglid
"Darkhorse" in de crease
"Toasted" in de buitenste ooghoek en een beetje gesmudged op mijn onderste ooglid
"Virgin" op het wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek

Mascara: zwarte NYC High Definition Mascara
Eyeliner: zwarte gelliner van Essence
Onderste ooglid: Catrice eyepencil "white"

Wenkbrauwen:
Bourjois eyebrow pencil "Black"
Essence Lash & Brow gel mascara

Gezicht:
Primer: Sephora Smoothing Primer
Foundation: Chanel Matt Lumiére
Blush: MAC Wonder Woman "Mighty Aphrodite"
Setting Powder: E.L.F HD Powder

Lippen:
Clinique Chubby Stick "Chunky Cherry"


Hopelijk vonden jullie het leuk om een van mijn looks te zien die ik doe wanneer ik iets meer tijd en zin heb. Fijne zondag! En ik wens jullie alvast een fijne week =)
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten