vrijdag 7 februari 2014

Rimmel Apocalips: Eclipse



Hi allemaal,

Vandaag hebben wij een nieuw lip pareltje om aan jullie te laten zien. Met de feestdagen had Rimmel twee nieuwe apocalips uitgebracht. Een rode tint en een bordeaux tint, welke wij dus hebben en vandaag gaan laten zien.




Dat ik fan ben fan bordeaux tinten deze winter hebben jullie kunnen zien in mijn favorieten maar ook in mijn nagellak keuze. Eclipse past dan echt perfect in de stash. De verpakking is zwart en je kunt de kleur door de huls heen zien wat heel handig is als je er een aantal van hebt. Er zit 5,5 ml in en daar kun je wel even mee vooruit aangezien je per keer niet zoveel gebruikt.  De apocalips hebben een sponsapplicator en je zou denken dat zo'n applicator niet handig is, maar omdat deze schuin afgesneden is kun je heel makkelijk bij alle moeilijk te bereiken plekken van je lippen komen.


In de applictor zit een reservoir waardoor het genoeg product bevat om je lippen in één keer te kleuren zonder nogmaals te dippen. Eigenlijk heeft het een typische lipstickgeur, maar toch ruik ik heel ver een bloemige geur. Misschien is dat iets persoonlijks, maar ik vind het lekker ruiken.


Dit zijn de swatches, de eerste veeg is zoals het product hoort te zijn. Zoals je kunt zien is het heel glanzend, na zo'n 3 of 4 uur verdwijnt de glans en blijft de kleur over als een soort stain op de lippen. De overige 2 swatches heb ik gemaakt nadat ik mijn lippen had gekleurd om te kijken hoeveel product er nog op de applicator zat. Er zit echt meer dan genoeg product op, alleen de glans is verdwenen.


Zo ziet het eruit op de lippen. Ik weet om eerlijk te zijn nog niet wat ik ervan vind. Als het iets donkerder was dan had ik de kleur echt perfect gevonden. Nu vind ik het net niet mooi. Maar de kwaliteit is precies zoals de andere apocalips. Ze glijden echt als boter over je lippen en drogen ze totaal niet uit. Ook worden eventuele droge velletjes niet geaccentueerd, wat met dit rare winterweer ook wel handig is. Na een hapje en een drankje zie je de kleur nog wel, maar het is dan wel mooier om deze bij te werken.

Omdat Xan ook deze apocalips ook niet kon weerstaan hieronder haar swatches.



Bij Xan is de kleur net iets lichter en zou het zelfs een kleur kunnen zijn voor elke dag.

De Rimmel Apocalips kun je in de drogist vinden voor euro 10,99,-

XOXO!

Sherr


1 opmerking:

  1. WOW! STUNNING! Oh my god, het is ook zo'n lekkere berry kleur die je doet inpakken. Beide staat hij trouwens goed. :) Ik begrijp het, donkerder zou hij net wat mooier zijn geweest, maar zo vind ik hem trouwens ook al prachtig. ^^

    BeantwoordenVerwijderen