maandag 17 februari 2014

Music of the moment #5


Hey hey hey (Robin voice),

Ik zie dat ik om de 5 á 6 maanden mijn "Music of the moment" laat zien. Nu zijn we ook alweer 5 maanden verder na mijn laatste muziek update.. Wat gaat de tijd toch snel. Zoals altijd blijf ik achter met de hits van tegenwoordig..ok; onder sommige liedjes kom ik echt niet onderuit. Maar hé; zo blijf je toch een beetje bij. Het kan dus zomaar zijn dat je oude songs in deze post tegen komt. I love oldskool.




Timber - Pitbull ft. Ke$ha

Waves - Mr. Probz

J'me Tire - Maître Gims

Together -  Sam Smith

Togheter - Sam Smith

 
Summertime - Vybz Kartel

Ik vind Sam Smith echt een mooi stem geluid hebben. Het nummer Together van hem vind ik live super mooi; heerlijk achtergrond muziek als je in een lounge zit of een relax moment hebt.
Het laatste nummer (Summertime) is van 2 jaar geleden maar het is zo'n heerlijk nummer. Het is nog geen zomer maar krijg er wel zin in bij het horen van dit lied.


Wat zijn jou favoriete nummers van dit moment?

Love,
       Xan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten