maandag 5 november 2012

Swatch: Ger-minis Part One

Hi iedereen!!
Zoals jullie in mijn laatste shoplog hebben kunnen lezen heb ik de Ger-minis gekocht van OPI. Vandaag is het tijd om daar de swatches van te laten zien. Ik heb besloten om dat in twee delen te doen. De crème kleuren samen en de metallic kleuren samen in een andere post. Vandaag de kleuren "Don't Pretzel My Buttons" en "Nein! Nein! Nein! OK Fine!"


De flesjes van OPI vind ik echt mooi, ze hebben altijd lekker veel inhoud en het feit dat ze oog hebben voor detail heeft mij altijd naar het merk getrokken. De minis zijn daarom onwijs schattig omdat het letterlijk mini flesjes zijn van het originele formaat. Er staat zelfs OPI op de bovenkant van de dop. Ze bevatten een inhoud van 3,75 ML per fles. In een minipak zitten altijd vier flesjes. De Ger-minis bestaat naast deze twee kleuren ook nog uit de kleuren
"Unfor-greta-bly Blue" en "Suzi & The 7 Düsseldorfs" En dan nu op naar de eerste swatches uit het minipak.



We beginnen met "Don't Pretzel My Buttons" een prachtige nude kleur met een bruin geelachtige ondertoon. Ik vind hem echt prachtig! Zoals jullie wel weten ben ik normaal niet van de nudetinten, maar deze kleur vind ik daarentegen wel mooi. Ik vind hem ook mooi staan bij mijn huidskleur. En ondanks dat het een nudekleur is, smelt hij niet samen met mijn handen. Het lakte probleemloos dekkend in twee laagjes.



En dan nu op naar "Nein! Nein! Nein! OK Fine!" Ook dit vind ik een hele mooie kleur. Het is een diepe donkergroene kleur met een klein beetje grijs erdoorheen gemengd. Deze kleur past echt heel mooi bij de winter en de herfst juist omdat het zo'n heerlijke donkere tint is. Ook deze lakte probleemloos en was dekkend in twee lagen.

De swatches van de andere twee lakken zullen ook deze week nog verschijnen. De Ger-minis kosten
euro 17,95,- en zijn verkrijgbaar bij Sephora en MOOI Parfumerie. Het is een Limited Edition maar ik heb ze afgelopen week nog steeds zien liggen bij de Sephora.

XOXO!
Sherr



1 opmerking: