maandag 22 september 2014

Flomar lipstick: Pinkish Crimson


Hey hey,

Een tijdje was ik op zoek naar roze lipstick. Niet een knalroze lipstick maar een diep rood/roze kleur. Ik zag de kleur in een clip van Jennifer Hudson en ik was verkocht. Ik wilde precies die kleur meteen hebben. Nu is de vraag of ik hem heb gevonden.



Dit moest hem worden. Dit is natuurlijk een screenshot uit de clip; de lipstick is ietsje feller. Een diep rood/roze lipstick. De clip kun je onderaan van dit bericht bekijken. 


De lipstick is verpakt in een zwarte huls waarop het merk, Flomar, en de naam van het assortiment, long wearing, staan. Op de dop van de lipstick is er een sticker en daar staat de naam van het product vermeld. Aan de onderkant (helaas geen foto van) van de lipstick is er ook een sticker waarop nogmaals staat dat het uit het "long wearing" assortiment komt; samen met het nummer dat erbij hoort. Bij deze lipstick is dat L 35.



De pigmentatie van de lipstick is  zoals je ziet super. Ik vind dat de lipstick zeer makkelijk en fijn aan te brengen is. De lipstick voelt niet uitdrogend aan als hij eenmaal op je lippen zit. De houdbaarheid op de lippen vind ik ook heel fijn. Je kunt eten, drinken en het gaat gerust een paar uur mee. Bij het bijwerken is het af en toe wel handig om eerst alles eraf te halen en de lipstick opnieuw aan te brengen. Ik merkte dat hij wel in de lijntjes van je lippen trekt; vandaar dat advies. Verder een goede lipstick. 

Ik vind de kleur van de lipstick heel mooi. Het is een kleur dat ik vaker zal dragen. Het is natuurlijk niet de kleur van miss Hudson maar ik was mij er ook van bewust dat ik de exacte kleur niet meteen zal vinden. De kleur is meer diep roze dan rood/roze. Ook zal de kleur anders staan bij mijn huidskleur. Maar niet getreurd, ik vind hem ooit wel. Hahaha

Zoals beloofd nog even de videoclip waarin ik deze prachtige lipstick kleur spotte.

Love,
   Xan

1 opmerking: