vrijdag 23 mei 2014

Sherr: "Where have you been?"

Hii allemaal!
Ik kan mij wel voorstellen dat jullie wel zullen denken "waar ben jij al die tijd geweest?"
Omdat ik ook al een tijdje niet heb geschreven, vond ik het wel gepast om een update te geven over wat ik allemaal heb uitgespookt. Er zijn namelijk een boel dingen gebeurd. Lees maar snel verder.



Aruba
Midden februari ben ik met mijn moeder, broer en vriend naar Aruba vertrokken. Ik ging na 7 jaar weer terug naar mijn eilandje. Wij hadden in juli vorig jaar geboekt dus ik heb er echt heel lang naar uitgekeken haha! Na een vlucht van 11 uur waren wij eindelijk aangekomen. De vlucht duurde echt een eeuwigheid, maar het was het allemaal waard toen ik die heerlijke warme wind in mijn gezicht voelde waaien. Ik had mijn familie ook al heel lang niet gezien dus dat was ook weer leuk en emotioneel. Aruba is natuurlijk na 7 jaar erg veranderd. De reden dat we in de dure periode naar Aruba gingen was voor Carnaval 60. Omdat het een speciaal jaar is, werd de carnaval dan ook uitbundiger gevierd. De zus van mijn vriend had een tent waar wij heerlijk in de schaduw naar de carnaval konden kijken. En die schaduw was ook echt nodig omdat het een stoet was van meer dan 4uur! Ik heb hele mooie en aparte kostuums gezien, de meeste van de mensen die meelopen zijn dan ook echt een jaar bezig  met hun outfits. Ik heb superveel gegeten en erg genoten. Ik had een heuse dip toen ik weer terugwas in Nederland aangezien het koud en druilerig was =(


Werk
Ik kreeg letterlijk 2 dagen voor ik naar Aruba ging een telefoontje of ik op sollicitatiegesprek wilde komen. Het leek mij een leuk bedrijf maar ik ging voor bijna 4 weken naar Aruba dus veel hoop had ik niet. Er werd mij wel verteld dat ik na Aruba kon bellen om te kijken hoever zij waren in het sollicitatieproces. Na Aruba heb ik dus meteen gebeld en ik kon meteen dezelfde week op gesprek. Daarna is het eigenlijk heel snel gegaan en ben ik al vrij snel begonnen. En inmiddels werk ik er al meer dan een maand! Het is trouwens een baan waarbij ik werk met kinderen met een diagnose binnen het ASS. (Autisme Spectrum Stoornissen) Het is een interessante en leuke doelgroep, maar wel heel zwaar! Ik werk 5 dagen per week en ben elke dag in totaal 4uur kwijt aan reizen. (Helaas nog geen rijbewijs en auto, daarbij werk ik in de middle of nowhere waar de bussen dus maar 1 keer per uur rijden -.-') Ook moet ik nog steeds erg wennen aan mijn werktijden. Ik sta elke ochtend 5uur op en ben daarna ook weer na 17uur weer thuis. Na het koken en de nodige huishoudelijke klusjes ben ik helemaal kapot en ga ik weer slapen. Het is een understatement dus als ik zeg dat ik soms naar het weekend toe leef.


Make-up/nagellak
Door mijn werk gebruik ik bijna geen make-up meer maar ik heb wel een dagelijkse look gecreëerd die snel en makkelijk is en die ik binnen 20 minuten erop heb zitten. Het Naked Basics Palette is daarbij mijn redder in nood. Wat een geweldig palette is dit toch!

Ik zou geen Sherr zijn als ik geen nagellak op zou doen. Nou moet ik jullie vertellen dat het met de glitters gedaan is. Ik heb gewoon geen tijd om die prachtige glitters van mijn nagels af te halen. Gelukkig heb ik een boel andere lakjes die nu wat meer liefde krijgen. De lakjes die ik het meest heb gedragen zijn voornamelijk van Essie. Wat een heerlijk merk is dat toch! 2 laagjes is meestal genoeg en het blijft ongeveer 5 dagen op mijn nagels zitten. Hierdoor lak ik mijn nagels dus maar 1x per week.

Food
Het lijkt alsof iedereen de laatste tijd gezond eet. Ook ik wil het graag gaan doen, maar gezond eten lijkt echt veel tijd te kosten. En dat is iets wat ik helaas niet heb, mijn vriend werkt fulltime dus tijd is voor ons heel schaars. Daarom ga ik samen met mijn vriend het concept hellofresh uitproberen. Als er een ding is wat ik haat, is het wel het bedenken van wat ik moet koken na een zware werkdag. Wij gaan het uitproberen voor 3 dagen per week, ik heb er nu al zin in! Gezonde en verse producten voor goede en gezonde maaltijden. Dat is na Aruba wel nodig aangezien er een paar extra kilo's aan mijn lijf zitten. Het gaat jammer genoeg pas in juni in! Nog even wachten dus =D


Blog
Ik heb mijzelf voorgenomen om weer te gaan bloggen. Er is de laatste tijd ook veel zon, dus ik maak op de zonnige dagen lekker veel foto's en probeer dan ook vanaf nu weer te schrijven. Helaas kan ik niet beloven dat er elke week een post van mij zal klaarstaan, maar ik ga mijn best doen. Want als er iets is dat ik mis, is het wel het bloggen en bezig zijn met make-up. Ik ga in het weekend dan ook helemaal los als ik ergens naartoe ga, want dat is het moment dat ik mijn producten weer wat liefde kan geven =D

Bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie nu een beetje op de hoogte zijn van wat er zich allemaal afspeelt in mijn leven. Tot snel!

XOXO
Sherr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten