maandag 7 april 2014

Pretty Box


Hey hey,

Sinds vorig jaar ontvang ik de Glossy box. Deze box is overgenomen door de Pretty Box. Geen paniek; tegen dezelfde prijs krijg je nog steeds een evengrote box met beautyproducten erin. Goed geregeld of niet? Anyway, om kennis te maken met de Pretty Box, werd de eerste box gevuld met fullsize, jawel Fullsize, producten. Altijd leuk. Benieuwd naar welke fullsize producten erin zater? Lees dan gauw verder.





Bij het openen van de box zijn er twee kaartjes. Een kaart die je welkom heet en een kaart met het aantal producten. Op de achterkant van de grote kaart staan heel netjes de producten opgeschreven met elk hun prijs.





In het kennismakingspakket ontving ik de volgende 6 fullsize producten:

Blond Amsterdam - Bodymist
Hawaiian Gold - Orange Facial Treatment
Bourjois - Mineral Matte Brush
Revlon - Top Speed Fast Dry Nail Enamel: 865 Sterling
Maybelline - Colorsensational Lipstain: 350 Blushing
Calvin Klein - Tempting Glimmer Sheer Cream Eyeshadow: Gold velvet


Ik vind het wel een mooie box met aardige producten. Geen box waar ik persoonlijk wauw tegen zou zeggen maar er zitten wel wat leuke producten in. Ik ben vooral benieuwd naar de eyeshadow en de lipstain. De Bourjois kwast is ook wel heel cute. Gaan we zeker gebruiken.


k kijk wel uit naar de volgende box die gevuld zal zijn met 5 beautyproducten. Ben jijd at ook?
Meld je dan aan bij: www.prettybox.nl Net als bij de Glossybox kun je kiezen welk abonement je neemt.

Love,
     Xan

2 opmerkingen:

  1. jammer dat er bijna alleen maar producten in zitten die je bij de big bazar of zeeman kunt kopen. alleen de bourjois kwast kun je alleen kopen bij de drogist. Maar misschien is het toeval en is het volgende maand helemaal anders. ik ben benieuwt :P

    BeantwoordenVerwijderen