maandag 14 april 2014

Miss Sporty's perfecte kleur lipsticks

Hey hey,

Een tijdje geleden kocht ik twee lipsticks van het merk Miss Sporty. Ik wilde graag de lipsticks van het merk proberen en besloot er twee mee te nemen. Ik vind de lipsticks heel prachtig en wilde het graag met jullie delen.





Ik heb deze Perfect Colour lipsticks van Miss Sportyal een lange tijd liggen en besloot ze maar eens een keer te gebruiken en te kijken hoe perfect ze wel niet zijn. Ik heb de kleuren 039: Sweet Berry en 053: On Fire.

 
 
De lipsticks zitten in een zwarte huls met in het mdden een doorzichtig stuk. Persoonlijk vind ik dat wel ideaal, zo zie je meteen welke kleur je in handen hebt. Mocht je alsnog niet zeker weten, welke kleur het is, kun je aan de onderkant van de lipstick de naam vinden. De grootte van de lipsticks is perfect. Niet al te groot en niet al te klein. Licht gewicht dus makkelijk om mee te nemen.
 
Swatches: On Fire
 
On Fire is een mooie rood/oranje kleur die perfect is voor de lente en de zomer. Zeker een draagbare kleur met een goede pigmentatie. Ik was bang dat deze kleur heel erg oranje zou zijn maar dat viel gelukkig reuze mee. Ik zal deze kleur daarom ook wel vaker dragen.
 
Swatches: Sweet Berry
 
Sweet Berry, een fuchia kleur die ook heel goed draagbaar is in de lente maar ook voor de herfst en de winter. Ik moet zeggen dat ik helemaal weg ben van deze kleur. Dit is mijn favoriet en ik kan 100% zeker zeggen dat ik de komende tijd vaak zal dragen.
 
 
De reden waarom ik deze lipsticks geweldig vind is omdat ik ze niet hoef bij te werken. Hoe geweldig is dat? Ze overleven zelfs de maaltijden. Ze blijven zeker ruim 8u zitten en ik moet zeggen dat mijn lippen ook niet droog aanvoelden (de hele dag niet. Het aanbrengen van deze lipsticks gaan ook echt super smooth. En de pigmentatie; niet te vergeten is gewoonweg super.
 
De lipsticks zijn verkrijgbaar bij de Etos voor €1,39 per stuk.
 
Love,
    Xan

2 opmerkingen:

  1. Lijkt mij fijne lipsticks, gave kleuren ook!! :)
    Leuke blog hebben jullie hihi

    Liefs,
    Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kleuren! Vooral on fire vind ik je heel goed staan :)

    BeantwoordenVerwijderen