maandag 11 november 2013

New in: Beauty Xan #5

Hey hey,

Vorige week ben ik met Sherr naar Amsterdam geweest voor de "MAC Divine Night"collectie. De collectie was nog niet op het net dus besloten wij een bezoekje te brengen aan de MAC verkooppunten in de grote stad. (De collectie is inmiddels ook op de site te verkrijgen) Oow; niet te vergeten ook Lush stond op het bezoek lijstje. Benieuwd naar de inkopen?? Klik dan snel even verder.



   De "Divine Night" collectie van MAC werd op 2 november uitgebracht. Sherr en ik waren klaar om
   op het internet aan te vallen. Maar helaas nog niets op het net. Gek dat we werden want op .com
   was hij al te koop.  Dus besloten we om die maandag erop meteen naar A'dam te gaan. En bij ons
   eerste bezoekje was het raak. Wat een opluchting. De MAC in de Bijenkorf onze redding.
   Wij gingen allebei voor de lipstick: "Private Party". Verder kocht ik de volgende producten.

    Lipsticks vlnr:  Up the Amp - Private Party
    Lippotlood:  Nightmoth

    De lipstick Up the Amp moest en zou met mij meegaan. Ik zag dat het een dupe was van Riri Boy.       Daarnaast kocht ik het lippotlood Nightmoth. Op instagram zag ik de combinatie van het potlood 
    en Riri Boy en ik was op slag verliefd.

    Links: Up the Amp  Midden: Nightmoth  Rechts: Private Party

    Daarna bezochtend we Lush. Ik wilde graag een scrub/ masker/ creme, in ieder geval iets om mijn
    gezicht rustig te krijgen. Ik vind dat mijn gezicht nu echt een drama is. Ik voel mij daardoor heel  
    onzeker en heb het gevoel dat ik echt foundation op moet wil ik uit huis. Heel lastig als je niet elke 
    dag makeup aanbrengt.

    Links: Fresh Farmacy    Rechts: Cosmetic Warrior
   Ik werd geadviseerd om Cosmetic Warrior (gezichtsmasker) te nemen, om de puistjes te
   minderenDe Fresh Farmacy  is een reinigingszeep die de huid hersteld en kalmeert. Nu is het
   gebruiken en kijken hoe mijn huid erop zal reageren.

   Heb jij nog leuke beauty inkopen gedaan de afgelopen weken?
       
Love,
             Xan

1 opmerking: