maandag 20 augustus 2012

Be inspired by Xan #1

Helluurrrr,                                                              

Ik hou van gedichten, vooral engelse gedichten. Reden dat ik van gedichten hou: Ik kan er heel veel uit halen. En elke keer als ik een gedicht meerdere keren beluister, vind ik nieuwe "boodschappen", motto`s, onderwerpen om over na te denken en inspirerende woorden/zinnen.



Er zijn natuurlijk verschillende soorten gedichten. Korte, lange, diepgaande, liefdes, maatscahppelijke gedichten enz. Vandaag hoop ik je te inspireren door je  te laten luisteren naar een kort, grappig en leuk gedicht die ik op dit moment als "favoriet" heb staan. My personal "reminder" op dit moment in life.
Het gedicht is beschreven vanuit een mannelijk oogpunt maar het geldt ook voor vrouwen. Een algemene boodschap dus.
Poetri - Dating Myself
Mocht je de tekst erbij willen? Klik hieronder. 

Single or not... Ik denk dat iedereen wel door deze fase van het leven is geweest of gaat.
Belangrijkste boodschap uit dit gedicht vind ik dat het belangrijk is: om in elke situatie van jezelf te houden en zelfstandig weten te zijn. Dit is en blijft altijd het belangrijkste.
And we all know that phrase: "Je moet eerst van jezelf houden voor je van anderen kan houden".

Wat vond je van het gedicht? En waar haal jij jou inspiratie of motto's vandaan?

Hope that you are inspired.
Love,
         Xan

2 opmerkingen:

  1. Still I rise van Maya Angelou is mijn alltime favourite.!!

    XoXo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, daar noem je ook een dichteres waar tegen je U moet zeggen. She is good. En still I rise is idd GEWELDIG.

      Verwijderen