maandag 7 mei 2012

Pretty Red Card Lips: Catrice


Helluur,

Ik was al een tijdje op zoek naar een rode lippenstift. Ik was ernaar benieuwd of de kleur rood mij zou staan.  Voor iemand als ik, die geen lippenstift gebruikt, was het nogal een grote stap. Maar wie niet waagt, wie niet wint. Op zoek ging ik dan ook.







Ik wilde voor de eerste keer geen dure lippenstift kopen. De reden hiervoor is dat het weggegooid geld zou zijn als het mij niet zou staan. Vandaar dat ik op zoek ging naar een budget lippenstift (één die ook wel goed blijft zitten). En ja hoor, ze bestaan. Samen met Sherr heb ik een  lippenstift van Catrice gevonden in de Kruidvat. =D  Hij is ook echt rood. Het is de Ultimate Colour van Catrice (080, My Red Card).
Ultimate Colour 080 My Red Card
Voor mijn doen een knalrode kleur. Maar nadat ik hem op had was ik er blij mee en vond ik hem helemaal geweldig. I was in loooovvveee =D Deze lippenstift blijft ook lang zitten. Na het eten of drinken moet je hem wel even bijwerken (niet veel). Perfect en ideaal voor mij. Ik zal deze lippenstift dan ook wel wat vaker gebruiken.


Ik heb altijd het idee gehad dat ik, met het dragen van lippenstift, er veel ouder uit zou zien. Achteraf gezien valt het mee. Het ziet er wel wat volwassener uit, maar veel ouder zie ik toch niet uit. Ondanks ik er helemaal blij mee ben, moest ik in het begin natuurlijk nog even wennen. Maar net zoals ik zei: "Ik ga het vaker gebruiken". En wie weet komen er zo nog andere kleuren bij =P

De lippenstift van Catrice is te verkrijgen bij de Kruidvat voor €3,99.

        Love,
             Xan

7 opmerkingen:

  1. Wauw, staat je erg goed! Ik zou ook wel zulke volle lippen willen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij staat je erg goed.
    Goede keus om eerst met een goedkope te beginnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt hele mooie lippen! En die kleur lippenstift staat je echt supergoed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thq. Ben ook al aan het rondkijken voor andere kleuren :P

      Verwijderen