vrijdag 11 november 2011

Simpel en Goedkoop...

Na een dag school was ik er even aan toe om wat te ontspannen. Een reden om even de stad (A'dam) in te gaan. Ik ben uit Amsterdam gegaan met een ketting van de Six voor €3,-. Deze heb ik gehaald naar aanleiding van een tuniek die ik, in een winkeltje op de Albert Cuyp, heb gevonden. 
De tuniek kostte maar €10,-. Ik kon het niet laten omdat de kleur mij erg aansprak. Het is een oranje/rood achtige kleur. Het neigt meer naar oranje...maar een mooie en aparte kleur.
De outfit moest ik nog even passen maken en had ik dus een goede reden om een beetje te shoppen. Ja, het moet er leuk uitzien, het is een goed excuus. . . . . 

Na Amsterdam uitgelopen e hebben, besloten mijn vriendin en ik om naar de Primarkin Hoofddorp te gaan. Altijd leuk.
Jullie zijn dan ook benieuwd hoe alles eruit ziet en is gecombineerd.


In de Primark heb ik een bruine brede riem voor €4,- gehaald. Passend bij de tuniek.
Tunnelsjaal voor €6,-. Deze komt van de herenafdeling, maar ze zitten lekker warm.



Totale outfit kosten: €17,-


Een leuke ketting voor €3,-. Deze sprak me aan omdat ik het zo schattig vind.
Een leuk radiootje met muzieknoten.

Verder nog wat kleine voorbereidingen voor de winter gehaald:
Handschoenen [2paar] voor €1,50. Zwart en grijs. One size.
Totaal in de Primark besteed: €17,50. Valt reuze mee.

Stel jij soms ook simpel en goedkoop een outfit samen? Zo ja, hoe doe jij dat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten