dinsdag 29 november 2011

Oh So Pretty Muppets



Vanaf het eerste moment dat ik de OPI muppets collectie had gezien wist ik het zeker, ik moest een aantal kleuren hebben. De lak die ik zeker moest hebben, was Rainbow Connection. Ik hou van glitter hoe meer, hoe beter. (Op mijn nagels dan, maar dat is weer een ander verhaal) Op de persfoto's zag Rainbow Connection er echt prachtig uit en nadat ik de swatches had gezien, was ik verliefd! 




Omdat ik de mini setjes van OPI spaar wilde ik ook graag het mini setje van de muppets collectie hebben. Dat het mooie kleurtjes bevat is natuurlijk een pré. Jammer genoeg komt deze voor zover ik weet niet in de winkels. (in Almere dan) Hierdoor moest ik mijn zoektocht via het internet voortzetten. Natuurlijk weet ik wel dat ik het via Ebay kon proberen, maar ik vind Ebay en Paypal nog steeds een beetje eng. Vandaar dat ik het probeerde via de Nederlandse webshops. OPI is best moeilijk te verkrijgen via Nederlandse webshops. Ik kon het alleen vinden via Nelly.com. Of ik heb niet goed genoeg gezocht ;). Want toen ik eenmaal het setje zag heb ik hem meteen in mijn winkelmandje geklikt. En vanaf dat moment had ik ook mijn zoektocht gestaakt. Ik had nog nooit via Nelly.com besteld, maar had er wel goede verhalen over gelezen. Er is veel te vinden op de site zoals kleding, schoenen en ook beauty. Ik heb om eerlijk te zijn de site nog niet bekeken, ik had een missie die volbracht moest worden!

Na een week ongeduldig wachten, was mijn mini set eindelijk binnen. De kleuren zijn zo mooi! 

Van Links naar rechts:
Wocka Wocka! Een mooie rode kleur met een roze ondertoon
Excuse Moi! Sheer roze glitterlak met daarbij gekleurde glitters
Designer... de Better! Een zilverkleurige lak met hele kleine bronsdeeltjes
Warm & Fozzie. Een lak met kleine goud en bronsdeeltjes

 Van links naar rechts: Warm & Fozzie, Designer... de Better!, Excuse Moi!, Wocka Wocka!, Rainbow Connection

Het zijn aparte kleuren die ik tot nu toe nog niet in mijn collectie had. Vooral Warm & Fozzie is een kleur die tot een van mijn favorieten behoort. Hij is heel warm en perfect voor de herfst. Hij doet mij denken aan de vallende blaadjes. Ik heb op de fotos drie laagjes van de nagellak aangebracht zonder base- en topcoat. Ze lakken echt hemels zoals ik van OPI gewend ben en de droogtijd valt ook reuze mee. Alleen Excuse Moi! en Rainbow Connection hebben wat meer tijd nodig, maar dat ben ik wel gewend vooral omdat ik altijd heel wat laagjes glitter aanbreng.


Deze foto heb ik ook nog even toegevoegd omdat ik vond dat Wocka Wocka! op de andere foto een beetje donker overkwam. Hier zie je de mooie roze ondertoon beter. Ook is te zien dat Rainbow Connection niet echt tegen een stootje kan :( Wat mij trouwens opviel met Rainbow Connection was dat je de glitters niet op je nagels lakt maar deze zelf op hun plek moet "plaatsen". Hoe dan ook het blijft een prachtige lak en ik blijf er maar naar staren.



Verder was ik ook echt tevreden over de service van Nelly. Ik werd op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn bestelling en hij was ook nog dezelfde dag verzonden! Het setje zat mooi en stevig verpakt in een bubbeltjes envelop en daar omheen zat de Nelly verpakking. Die vind ik er echt mooi en classy uitzien. Ook de tekst die erop staat vind ik heel leuk en maakt het net een beetje anders!

Ik heb het OPI Muppets mini setje besteld voor 17,95 euro bij Nelly.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten