maandag 9 maart 2015

MAC: Heroine


Hey hey,

Yeah, ik heb het eindelijk binnen; de kleur Heroine van MAC. Een paar weken geleden was ik met een vriendin in Arnhem. Daar besloot ik eindelijk de lipstick te kopen die al een hele lange tijd op mijn wishlist stond.
.                                                                          





Ik ben zo blij dat ik deze kleur eindelijk aan mijn stash mag toevoegen. Toen deze kleur in een limited edition collectie uitkwam wist ik zeker dat ik het moest hebben. Helaas was het toen snel uitverkocht. Ik baalde als een stekker. Voor mijn geluk waren er meerdere beauty liefhebbers die deze kleur wilde hebben maar misliepen. Dus iedereen begon te klagen dat deze unieke paarse kleur weer in de counters moest verschijnen. Gelukkig verhoorde MAC onze wens en kwam deze prachtige kleur in de standaard collectie van MAC. 


Tijdens het swatchen wist ik ook al meteen dat ik deze kleur vaker zal gebruiken. Vooral hoe de lente eraan zit te komen. Ik wil bijna een tweede gaan halen; maar ik dacht: "too soon, too soon". Hahhaha. Nu ben je vast ook benieuwd naar de swatches. Die zie je zo hieronder.  
Heroine is een mooie paarse kleur. Niet te donker maar ook niet licht. Denk aan de kleur lila maar dan een beetje donkerder. 


Op de foto hierboven kun je zien dat de pigmentatie van deze lipstick na één veeg heel erg duidelijk en goed is. De lipstick heeft een matte finish maar voelt niet droog aan; wat dus heel fijn is. Na een uur of 5/6 (inclusief eten en drinken) moet  de lipstick wel bijgewerkt worden. De lipstick blijft er dus redelijk lang opzitten.


Ik kocht Heroine voor €19,- bij de MAC counter in de Douglas.

Love,
         Xan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten