woensdag 25 februari 2015

Persoonlijk: Hals over kop naar Suriname



Hey hey,

Ja, dat is weer een paar weken geleden dat ik wat schreef. Ik moet eerlijk zeggen dan ik de laatste twee weken even niet in de stemming was om iets te posten.  Twee weken geleden zat ik voor 10 dagen in Suriname. What... yes...geen vakantie helaas maar vanwege andere omstandigheden.









De reden waarom ik naar vertrok is vanwege het overlijden van mijn pleegmoeder. Daardoor ben ik begin februari hals over kop naar Suriname vertrokken om afscheid te nemen en het hele proces voor mijzelf goed af te sluiten. Ik heb na het horen van het bericht vrij snel de keus gemaakt om te vertrekken omdat ik dat ook graag wilde.




Ondanks het trieste bericht heb ik proberen te genieten van de natuur. Kort voor ik vertrok kocht ik een nieuwe camera tijdens de btw vrije dagen van de Mediamarkt. Deze camera besloot ik dan ook mee te nemen en deze foto's mee te maken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe heel tevreden ben met de kwaliteit van de foto's.





Love,
         Xan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten