vrijdag 3 oktober 2014

Sinful Colors: 265 Rich in Heart

Hi allemaal!

Vandaag laat ik een lak zien van Sinful Colors. Het is voor mij de eerste die ik uitprobeer van het merk. Ik wist wel dat het te vinden was bij de Kruidvat, maar ik had het nog niet kunnen vinden. Afgelopen woensdag liep ik tegen het schap aan en nam eentje mee.






Ik koos voor een donkerrode kleur bijna tegen zwart aan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik uitkijk naar de herfst. Leuk hoor deze nazomer, maar ik vind deze donkere kleuren echt prachtig. Ik kan het alleen niet over mijn hart halen om deze kleuren op te doen wanneer de zon schijnt en het warm is. Maar alvast ter voorbereiding op de herfst die hopelijk snel komt heb ik alvast Rich in Heart gekocht. Sinful Color flesjes zijn super schattig. Ze hebben een aparte vorm en ik vind dat leuk, omdat het weer eens wat anders is dan een strak Essie flesje bijvoorbeeld. Er zit 15ml aan nagellak in het flesje en deze is 24 maanden houdbaar.


Het heeft zoals je op bovenstaande foto kunt zien een dun kwastje. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer gewend was om te lakken met dunne kwastjes. Ik blijf daarom ook mijn Essie lakken momenteel trouw. De substantie is een beetje aan de dikke kant, maar er valt gewoon normaal mee te lakken. Ook geeft de dop lekker veel houvast en kun je redelijk precies lakken.


Als eerst mijn excuses voor mijn mishandelde nagelriemen. Ik kijk wel uit naar de herfst, maar mijn huid is niet zo blij met de temperatuurwisselingen. Ik heb hier twee lagen opgedaan, dat is wel nodig om het er netjes uit te laten zien. Ik kreeg de kleur niet goed op de foto, maar je kunt wel zien dat er verschillende roodschakeringen in zitten. Als je naar het flesje kijkt kun je ook alle andere tinten zien.

Ik ben tevreden met deze lak. Het lakken ging soepel en het droogde ook heel snel wat nog een pluspunt is. De lak is heerlijk budget en er zijn verschillende kleuren om uit te kiezen.

Ik heb de lak voor euro 1,99,- gekocht bij Kruidvat.

Heb jij al ervaring met Sinful Colors?

XOXO!
Sherr

1 opmerking: