maandag 2 juni 2014

Review: Sleek Vintage Romance


Hey hey,

In de shoplog van de Beautygloss party heb je het waarschijnlijk al voorbij zien komen. Bij Enchantra kocht ik het Vintage palette van Sleek. Ik had deze nog niet in mijn bezit en ik wilde het heel graag hebben. Zo gezegd, zo gedaan. Het werd dus tijd om het palette maar een te gaan swatchen en te gaan gebruiken.










Het palette komt in een mooie doos waarop de naam staat vermeld. Het rechthoekige palette is zwart en heeft de woorden Sleek makeup erop staan. Het palette bestaat uit twaalf prachtige kleuren. Deze hebben allemaal een bijpassende naam. De namen staan vermeld op een stuk plastic dat ook dient voor de bescherming van de spiegel en de oogschaduws.



Rij 1 VLNR
Pretty in Paris - Meet in Madrid - Court in Cannes - Lust in LA - Romance in Rome - Propose in Prague

Rij 2 VLNR
A vow in Venice - Marry in Monte Carlo - Honeymoon in Hollywood - Bliss in Barcelona - Forever in Florence - Love in London



Op de bovenste foto zie je de swatches van rij 1 en op de foto hieronder zie je de swatches van rij 2 uit het palette. Ik heb de foto's opgedeeld in twee delen. Het eerste deel is in de schaduw en het tweede in het zonlicht. 


Ik vind de kleuren uit het palette heel prachtig. Ondanks er veel shimmer kleuren in het palette zitten; kan voor diverse gelegenheden gebruikt worden. Zowel voor s'avonds als s'middags kun je een leuke look creëren. De volgende kleuren spraken mij het meest aan  Court in Cannes - Romance in Rome - Honeymoon in Hollywood - Bliss in Barcelona. 




Voor deze ooglook gebruikte ik de volgende kleuren uit het ppalette:
Marry in Monte Carlo: Bewegend ooglid
Bliss in Barcelona: outer v en crease
Court in Cannes: binnenste ooghoek

Op mijn lippen heb ik overigens de Catrice made to stahy lip polish op in de kleur: 020 jen & Berry's.


Het Vintage palette van Sleek kost €9,99 en is onder andere te verkrijgen bij Enchantra.

Love,
             Xan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten