maandag 3 maart 2014

Would You Like A Tour?


Hey hey,

Nog 2 dagen en dan is het zo ver; het concert van Drake. Yeah, samen met met mijn broertje, neefje en nog duizend anderen mensen ben ik 5 maart in de Ziggo Dome in Amsterdam. Geen idee hoelaat de deuren open gaan maar ik zorg dat ik er 17:00u sta. Het concert begint 20:00u en wij hebben staan plaatsen. Dat betekent dus rennnuuuuhhh.








Ik heb geen idee welke nummers hij zal zingen (Ik weiger naar de tracklist te kijken; laat me liever verassen). De echte hits zullen natuurlijk sowieso voorbij komen maar verder zie ik het wel. Ik ben de laatste  paar maanden bezig geweest om zijn albums meerdere keren te luisteren want ik kende alleen de bekende nummers. I know; I'm not a "Started from the bottom" fan maar ik heb begrepen dat zijn concerten goed zijn en dacht why not.

Hier enkele liederen die ik van Drake leuk vind:

Come thru

ft. Jhene Aiko - From time

Headlines

Best I ever had

ft. Big Sean & 2 Chainz - All Me 

ft. Rihanna - Take Care

Er zijn nog meer leuke liederen; maar dan wordt het een lange lijst. Ik kan niet alle teksten uit volle borst meezingen dus ik hou het bij enkele songs op het refrein. Ik ben één van de "refrein" mensen, dan keihard meezingen of je het hele lied kent. Hhahah; we've all done that.
Anyway ik heb heel veel zin in het concert en hoop dat het geweldig wordt.

Luister jij weleens naar Drake?

Love, 
    Xan

1 opmerking:

  1. Jeeej ik ga ook! Heb gelukkig zitplaatsen dus kan rustig aan doen... Vriendinnetje van mij heeft ook staanplaatsen en die zorgt dat ze daar om 1u staat.. (Omg) hoop dus dat het een beetje lekker weer is, volgens mij gaan de deuren om 7u open! :)

    BeantwoordenVerwijderen