vrijdag 23 maart 2012

Busy, busy, busy




De afgelopen tijd heb ik het zelf zo druk dat het eigenlijk gewoon niet leuk meer is. Ik zie de computer in de mediatheek vaker dan mijn famile en vrienden. Dat gevoel heb ik tenminste...
Ik ben momenteel in de laatste fase van mijn opleiding en ik moet zeggen dat het te doen is. Maar het lijkt allemaal even te veel.
Ik heb nooit zoveel druk gevoeld in mijn schoolcarrière. Maar ja, mijn diploma zal ik halen.

Voor mijn individueel onderzoek heb ik als onderwerp: eetstoornissen en gespecificeerd op Boulimia nervosa. Ik vond het interessant om er onderzoek naar te doen omdat ik er persoonlijk niet zo veel over weet. Sommige metodieken die er bij de behandelwijze aan te pas komen zijn voor mij nieuw. Het is een interessant onderwerp, omdat het een eetstoornis is waar je toch wel wat minder over hoort.

Door al het typwerk heb ik nu niet veel tijd voor andere dingen. Ik zal proberen wel bij te blijven met het bloggen. En dit ook in mijn ontspanningsmoment/ pauzes te doen. Het worden waarschijnlijk geen lange berichten, maar het is wel leuk om even te laten zien dat ik nog "leef". =P

Als ik ben afgestudeerd wil ik héél graag een half jaar naar het buitenland. Het liefst Afrika of Azië. Maar om dat te doen zal ik toch maar eerst even hard moeten werken. Hopelijk vind ik in deze tijd wel een leuke baan. Maar dat valt nog te zien. Ondanks alles probeer ik wel positief te blijven. =))
Ik zal jullie op de hoogte houden =))

=xoxo=
                              Xan


Geen opmerkingen:

Een reactie posten