donderdag 5 januari 2012

Going Purple

In december had ik een jong en oud dienst in de kerk. Voor deze dag had men een thema bedacht voor de leidsters. Zij moesten wit/paars aandoen.


Stress!! Waar vind ik in de winter een witte of een paarse jurk?

En toen zag ik een leuke jurk bij River Island. Op het eerste gezicht ziet het er als een hele gewone jurk uit. Dus ben ik hem maar eens gaan passen. Hij stond héél schattig.

De jurk is gebroken wit en geheel met kant afgewerkt.  Het loopt wijd naar onder toe. En hij eindidigt net op mijn knieën. Perfect voor de kerk. =D

Maar klaar was ik nog niet. Ik moest nog accesoires vinden. Hoe kieskeurig en vervelend ik soms kan zijn met het matchen van kleding; wist ik zeker dat ik niet zou eindigen met dezelfde kleur paars.

Mijn tas en riem verschillen dan ook  van elkaar. Maar dat is op zicht niet erg, zolang het maar past =))



Ik heb ervoor  gekozen om de jurk met donkerpaarse accenten te combineren. Ik heb onder deze jurk zwarte "open toe" hakjes gedragen. Verder had ik mijn haar aan weerszijden naar achteren gezet en vastgemaakt met haarspelden (paars).

 
Gebruikt voor deze look:

Dress €40,00 (River Island)
Paarse riem €4.95 (New Yorker)
Tas €7,00 (Claire's)
Oorbellen €5,95 (Six)
Haarspelden €4,95 (Six)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten